Jedi academy Xbox??

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dunpeal(NL), 27 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dat spel al, ik heb een paar vraagjes erover!

1. Loopt het spel soepel? geen framedrops of slowdowns?

2. kan je co-op via link? of deatmatch?

3. Hoe is de besturing?

4. duurt de singeplayer lang?

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik kan wel een paar vragen beantwoorden:

1. Loopt soepel, op een paar framedrops na

2. je kan wel via live co-op dacht ik niet

3. de besturing is goed, je pakt het makkelijk op vind ik

4. de singleplayer is niet echt heel lang. maar als je hem uitgepspeeld hebt is het nog altijd leuk om de missies overnieuw te doen..

Persoonlijk vind ik dit spel een topgame. als je van ligthsaber actie houd, en van starwars natuurlijk dan is dit een game die je niet mag missen.

Edit/ Deze tread is wel verkeerd gepost trouwens hoord onder het game topic thuis en niet onder live gamen.

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind persoonlijk dat ie erg soepel loopt. De graphics zijn niet van top-kwaliteit (vgl met kotor) maar ook niet slecht te noemen. Vooral de cutscenes zijn soms van mindere kwaliteit maar ingame heb je er geen last van.
    Je kan'm niet co-op spelen normaal, tenzij ik daarover zou hebben gezien:+
    Maar hou het maar op niet dus. Je kan wel tegen bots spelen, en verscheidene multiplayer maps met beiden spelen. Ook live en system link is hij erg uitgebreid en goed.
    Je kan bv ook verschillende Jedi's kiezen, knight, healer,enz... zorgt voor heel wat afwisseling.
    Nu de singleplayer is echt wel redelijk lang. Veel missies, en vooral zalige force powers en jumpmogelijkheden en saberattacks. (waarvoor ik hem eigenlijk gekocht heb)
    Ik denk toch wel zeker een 20 missies die niet echt saai worden, redelijk verschillende objectives telkens. (en wapens, maar natuurlijk kies je meestal voor je geliefde saber:) )
    Als je een star wars fan bent, of gewoon bent aangetrokken door lightsabergevechten en spectaculaire jumps/moves is dit spel geweldig, zeker als je live hebt. Ik heb me er niet snel mee verveelt. Goede game.

4. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor de informatie:D

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Sab-Zero NL heeft helemaal gelijk, dit topic hoort niet in Live gaming thuis, maar in het gewone games forum. En daar loopt al een thread: klik

voor eventuele Live specifieke info of vragen was ook al een thread: klik.

De volgende keer gaarne even opletten voor je een topic opstart ;) Dit topic was niet nodig geweest.

>> Case Closed <<

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina