bij gamerelease is hij al uit. en volgens mij komt hij bij de rest op 2 jan. Ik zal wel even gaan zoeken. Ik edit deze post wel. edit, dit heb ik gevonden: freerecordshop-2 januari. play-2 januari. replay-2 januari. bartsmit-kan ik niet vinden, volgens mij 2 januari. gamerelease- Hij is uit. dvdcrave- 23 januari. misschien heb je hier iets aan.
de gene die hem al besteld hadden krijgen hem op zaterdag binnen. Als je nu besteld is de kans groot dat je hem later krijgt.
wou hem eigenlijk daar bestellen, maar ik koop hem maar gewoon in de winkel. heb toch nog tegoedbonnen.
Het is zéér te hopen dat de glitches en bugs er uit zijn gehaald, vooral aangezien ik een thompson drive heb. Ik wacht persoonlijk dus ff een weekje tot na de release af... PS; garantie op de xbox is toch 2 jaar he!? Dus mocht ik wel problemen er mee hebben, dan kan ik hem als het goed is nog laten maken...
volgens mij 1 jaar. Maar in Amerika hebben sommige er wel last van, en andere weer niet. Maar die glitches en bugs waren toch alleen in vice city? Anders kan ik hem altijd ruilen op zaterdag.
Ik heb em ook ruim een week geleden besteld bij gamerelease. Heb meteen het geld overgemaakt van ABN-AMRO naar Giro hoe lang duurt dit ongeveer? En zouden we hem dan gegarandeerd vandaag binnen krijgen?
had eerst counter strike daar besteld, en had ik 2 weken daarna binnen, maar wil je als je het krijgt even zeggen of er bugs enzo in vice city zitten.
oke is goed maar inprencipe wordt ie dus vandaag bezorgt? Hoopdat de TPG geen achterstand heeft door kerst.
Ik informeer vandaag nog als ik hem heb op het forum Trouwens wat zijn de bugs dan kan ik effe kijken als ik hem heb
volgens mij was dat dat de ventjes op straat niet meer tegen je praten, hij vastloopt en nog meer dingen, het staat ergens op deze pagina's, maar ik kan het niet vinden.
er komt toch alleen een DOUBLE pack niet 2 losse spelle van 60 per stuk??? en de prijs van die double pack zal tog rond de 60 a 70 ligge bij intertoys of musicstore ofso?
Volgens mij zitten er helemaal geen bugs in want het is gewoon een pc poort lijkt mij dus alle bugs van de laatste pc versie kunnen erin zitten moet niet trouwens ik ben nog geen 1 game op xbox tegen gekomen met bugs weet je nog morrowind iedereen gilde bug dit bug dat ze hadden niet genoeg tijd dus stond er ntsc op cd cover(ok laatste is wel waar) maar ik heb kwa bugs bij morrowind nooit ergens last van gehad en ik ga gewoon double pack gelijk kopen als ie er is en zitten er dan wel bugs in ruil ik em weer even makkelijk voor een ander spel
Ik heb hem vandaag besteld bij gamerelease, ik snap alleen niet hoe het kan dat zij hem al hebben. Weet iemand hoe dat zit?