Wat jammer dat de featureweeg weg is Waarom is dat eigenlijk? Want ik vond het altijd wel leuk, goede revieuws enzo. En wat vinde de andere forummers ervan? Maar verder is de site toppie!
Weg? Heb ik iets gemist? We hebben nú gewoon even geen featureweek Get used to it, want het wordt saai in de komende maanden Ja nog één titel waarvan ik het weet...
Ow, dus het gaat niet weg? wat gek, want dit: De drukke periode waarin we wekelijks een featureweek draaide is ten einde gekomen. staat in de prijsvraag van Judge Dredd. Of bedoelen ze daarmee het eiden van het jaar 2003?
Ja de drukke periode van het einde van dit jaar. Dan zijn er veel uitgevers die featureweken willen doen rondom hun grote titels, en die grote titels zijn er simpelweg niet in de komende periode.
Nou zijn wel grote titels hoor, althans nog eentje deze week, Grand Theft Auto: Double Pack. Daarna wordt het een tijdje rustiger.
lol, moeilijk te raden he. ik kan iig niet wachten op de Sudeki en de Fable week. heerlijke fanthasy pasteijes en sprookjesbosbessenpudding na de snotterige koboldsoep... euh euh orcsoep...
en willen jullie er dan een lekkere grote review van maken, lekker veel bladzijdes, lekker weer veel leesplezier
Ik ben dan ook jarig ! Vind dat altijd wel leuk die feuture week! Ach een keertje niet , Maakt mij dan niet zoveel uit!