Weet je dat dit eigenlijk best stom is. Degene die het vroeg heeft geen een keer meer gereageerd. Denk dat ie niet meer is geweest
Op red alert 2 stond op de kaft 16+. Dat zegt natuurlijk niks. Grabbed by the ghoulies is later misschien wel moeilijk, maar moet een kind van 5 nou per se dat spel helemaal uitspelen? Lijkt me niet, daarom vind ik Grabbed by the Ghoulies een goede game voor de 5 jarige (ook daarboven he ) Rayman lijkt me ook zeer geschikt, kleurijke wereld en nou niet zo heel moeilijk hoor. M'n nichtje had er in ieder geval geen problemen mee en vond hem fantastisch (ze is 6).
volgens mij is beyond good and evil ook nederlands talig en dat helpt ook want ik neem aan dat hij nog geen engels kan
Echt veel spellen die een vijf-jarige kan spelen mijn broertje is 6 en als we hier gaan linken doet hij gewoon mee en heeft die altijd maar ong 10 kills minder dan de eerste als we tot de 50 doen.Crimson Skies kan die wel een beetje , maar het gaat eigenlijk iets te snel. Midtown Madness vindt die heel gaaf , en met Top Spin maakt die mij bijna mee in
1: the hobbit 2: finding nemo 3: spongebob squarepants: battle for bikinibottle 4: vodoo vince 5: enz enz..... je weet maar nooit, kinderen van 5 kunnen ook misschien best wel halo spelen ofzo, ze moeten het gewoon ff doorhebben.
Ik zie hier een paar keer het spel "spongebob" voorbij komen. Is dit een xbox spel. Kan hem nl. niet vinden onder S bij games.
hij is op de xbox. alleen nog nie in europa, je kan hem wel bestellen via www.bol.com. sommige mensen hebben hem al en hij doet het wel op de nederlandse versie van de xbox. dus je kan hem gewoon bestellen.