Ik heb hem ook bij gcshop.nl besteld. Ik hoop dat ze hem daar ook binnen hebben en dat ik hem dan morgen of overmorgen binnen heb. Ik was er niet echt blij mee dat mijn order (want hij stond daar als leverbaar) ineens naar pre-order was gegaan.
nou, ik ben dus niet blij, bartsmit in den bosch heeft alleen maar die dubble pack voor de ps2, daar heb ik niet zoveel aan.
Het kan zijn dat bepaalde filialen van bepaalde bedrijven de game al eerder in de schappen zetten, dat gebeurt wel vaker. Dit mag echter niet volgens mij en daarom gooien de meeste winkels de game gewoon 2 januari in de winkelrekken.
Bart Smit en Toys"R"Us hier hebben nog niks. Weet iemand of de Mediamarkt van Heerlen hem al heeft? Of de Bart Smit in Maastricht?
Hmms lastig ik belde daarnet een vriend die bij de bartsmit werkt en hij zei tegen mij dat ze de spellen wel gister gerealesed hadden maar omdat ze vanochtend een brief (email) hadden gekregen alles weer uit de schappen gehaalt hadden want ze mogen het pas 2 Jan. releasen
woei ik heb hem Ik ga niet vertellen welke winkel, ik hou me aan me belofte, want ik was de laatste die hem kreeg en daarna haalden ze hem uit de schappen :{ Anyway foto's: De verpakking De doosjes uit de verpakking (voorkant) De doosjes uit de verpakking (achterkant)
nou ik heb overal gezocht maar kon hem nergens vinden. Hier in de Bart Smit en de Toys"R"Us. En in Heerlen in de MediaMarkt, Intertoys, E-Plaza en de FRS.
probeer een paar dagen achter elkaar te vragen naar het spel werkt bij mij altijd ik had hem binnen 3 dagen flink zeiken (ander spel maar toch het gaat om het idee )
Die k@nker lijers van Bart Smit hadden hem wel maar woueden hem niet geven!! ik kom de winkl binnen en vraag: Hebben jullie GTA double pack voor de xbox? die gast: uhhh, ik zal even kijken... nee hij komt pas 2 januari... ik: oke (ik loop weg) (ik hoor die gast met een collega praten) We mogen hem toch pas 2 januari weggeven? ja o oke, anders had ik die gast per ongeluk e vroeg verkocht...