k heb em op de ps2 gespeeld : kon eerst ff niet geloven dat het ps2 was want grafisch was het echt xbox kwaliteit......heel strak en sfeervol !! Verder is de besturing en het vechtsysteem even toegangkelijk als vet....echt heel goed. Kan niet w8en tot deze op de xbox komt (komende lente geloof ik)
Ik heb hem inmiddels al uitgespeeld en verkocht Ik heb er ongeveer 11 uur over gedaan, op niveau normaal. Ik hou er zelf niet van om snel door een spel te "rushen". Ik wil van die uurtjes lekker chillend spelen. Het is echt een top game, alleen de laatste "boss" level stelde niks voor. Het spel is zeker een aanrader!
ach ja... ik koop hem sowieso toch wel, hij lijkt me hardstikke leuk, hopelijk komtie snel op de xbox
11 uur is ook weinig, maar bijna alle games die de laatste tijd uitkomen hebben maar 10 uur gameplay.
Ik kan dit gewoonweg niet begrijpen, PoP komt op 12 november in de US uit. En hier is die gewoon nog niet uit. Een paar weken verschil, ok dat kan ik me wel voorstellen. Maar het worden onderhand al twee maanden. Waar ligt dat in vredesnaam aan. De publishers zijn hetzelfde zowel in de US als in de UK. -FragSoldier
Sony heeft ervoor gezorgd dat PoP exclusief is voor de ps2 in 2003. Wat geld niet kan niet doen. Ook Beyond Good & Evil is exclusief ps2. PoP moet ergens in febr-mrt uitkomen in Europa.
De game is idd snel uitgespeeld,een beetje gamer rent er doorheen.Vind de game niet egt moeilijk en met het terugspoelen van de tijd is het moeilijk om vaak af te gaan.Komt bij dat het eigenlijk 1 lange hindernisbaan is,en als je eenmaal de weg weet is 4 uur goed mogelijk.Maar ondanks deze tekortkomingen blijf ik het een topgame vinden.Er zijn op de PS2 weinig games die grafisch en qua sfeer zo goed zijn (alleen de voice-acting zuigt).
Is ie trouwens al ergens te koop voor de xbox. Want ik moet dat spel hebben lijkt me de bruutste platformspel die er maar is. geen kiddy mario maar een dope perzische prins dat maakt het al een aangenamer dan al die andere platformspellen.
Nou ben a l2 uur bezig en ben nog egt niet ver....waar kan je trouwes moeilijk heidsgraad vinden ??? en op de xbox is die mooooooooooooooooi tegen muurtjes aanlopen ensow
ik heb hem nu op de PC en ik vind hem echt vet voor op de Xbox vind ik hem het geld niet echt waard want het is volges mij niet echt een groot spel (zit na een paar uurtjes al op 30%). eigenlijk doe je de hele tijd het zelfde maar het blijft leuk.
Ik vind 11 uur voor een game als deze niet eens zo weinig. Als je kijkt dat KOTOR rond de 30 uur is, en dat gewoon een gigantisch spel is. De vraag is alleen of de game niet na een tijdje gaat vervelen, omdat het toch de hele tijd hetzelfde principe is; spring en vecht. Niet echt vernieuwende dingen kunnen ontdekken iig.
PoP is oook beetje puzzelen...hoe kom ik daar, welke combo tenzij jullie rushen met tutorial mode aan