1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DE GAME

Discussie in 'Algemeen' gestart door y_me007, 9 jan 2002.

  1. y_me007

    y_me007 DUDE

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet de perfecte game eruit zien?

    ik vind dat het een mix moet zijn tussen max payne, mgs, gt3 a spec en unreal moet zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2002
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    mijn perfecte game is een compleet vrije wereld.. zonder een bepaald doel (dat kan je zelf stellen), speelt zich af in de middeleeuwen

    je kan ridder worden, bakker, pooier :D van alles
     
  3. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    PROJECT EGO!!!!!!!!! :D

    That's the game....
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    B&W zou ook een topgame worden, prachtige reviews in het begin, maar niemand die het echt leuk vond

    edit= my point is dat Molyneuxs spellen beetje teveel worden opgeblazen, en dat bij Ego ook wel eens zo zou kunnen zijn
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    nah, heb je dat filmpje wel eens gezien waar hij realtime dat mannetje laat veranderen?? baard heen baard, buikje spieren etc.
    project ego word echt supergaaf man!!!
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wouter heeft wel gelijk, ik was helemaal weg van B&W, ik moest alles er van weten, ongeveer hetzelfde als nou bij de xbox:+ , en toen kwam ie eindelijk uit, ik hem gelijk op DE dag halen, en toen was ik hem binnen een paar dagen zat.
    het duurde alleemaal te lang enzo.
    allemaal nadelen waar ik niks van gehoord heb
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah black & white ook nooit echt leuk gevonden, wel leuk idee hoor, maarja...niet echt boeiend
     
  8. ultimateun

    ultimateun The Ultimate Teun

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete game is net zoiets als die van WouteR, maar dan anders. Wel dat het zich afspeelt in een compleet vrije wereld, maar dan wel in de tijd van nu. Er moet ook een character-editor in zitten en je moet je eigen voertuig kunnen bepalen en maken. Je moet ook net als WouteR vanalles kunnen worden, crimineel }:] , agent, zwerver :eek:, directeur enz. Ook moet je je eigen huis in kunnen richten, een soort
    'The Sims'- effect. :p De graphics moeten top zijn, de gameplay ook, het verhaal dus eigenlijk wat minder, je bepaalt het verhaal zelf, dus. Ook moeten er winkels zijn, net als een echte stad, ook wapenhandelaren, maffia enz.
    Het spel gaat dan heten : Operation Life ! Saaie titel maar daar verzin ik nog wel wat op! Mzzl he :cool:
     
  9. y_me007

    y_me007 DUDE

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje?

    weet iemand welke game beter is MADDEN NFL 2002 of NFL FEVER 2002 of NFL 2K2?

    Ik weet namelijk niet welke ik moet kopen bij de launch.
     
  10. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars Galaxies is wel zo'n spel dat je erg vrij laat. Moet je natuurlijk wel van Star Wars houden :D
    Hehe.. Maar je kan in dat spel echt van alles worden: Jedi, smokkelaar, soldaat en weet ik het.

    Het speelt zich helemaal online af net zoals Ultima Online alleen veel en veel uitgebreider.

    Voor meer info http://www.starwarsgalaxies.com

    Marinus
    ---
    Webmaster http://www.gamedome.nl/
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey marinus, zit jij in een PA(clan) voor star wars galaxies?

    ik wel namelijk 8)
     
  12. NicoV

    NicoV Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    DE GAME? Nou, dat zal "kabouter plop gaat op zoek naar de smurfen" zijn :)
     
  13. y_me007

    y_me007 DUDE

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nu wel gewoon antwoord

    vraagje?
    weet iemand welke game beter is MADDEN NFL 2002 of NFL FEVER 2002 of NFL 2K2?

    Ik weet namelijk niet welke ik moet kopen bij de launch.
     
  14. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    moet het een sport spel zijn of zo?
    maar in ieder geval:
    -halo
    -dead or alive 3.
    -amped snowboarding.
    - brute force
    En mij lijkt "Brute Force" echt vet maar daar heb ik nog nie genog van gehoord of gezien of gelezen om er goed over te kunnen oordelen. munch oddyssee lijkt me ook wel grapig maaar ik hou sowieso niet van madden nfl en zo.
    en project gotham racing lijkt me ook een leuk spel.
    ik weet ok nie welke ik kies maar ik denk dat ik
    -doa3
    -halo
    -amped snowboarding
    -brute force

    amped weet ik nog nie zeker maar die in ieder geval.
     
  15. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde met die laatste zin dat ik amped nog niet zeker wist maar die andere spellen in ieder geval
    doa3, brute force en natuurlijk halo :9
     
  16. tony hawk rulez

    tony hawk rulez Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    damn!!!

    verdomme nou wat werkt dat forum moeilijk , nou staat mn verhaaltje nie hier maar is het een nieuwe forum :mad:
     
  17. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier dan tony hawks verhaal:

    ja , ik vind het natuurlijk een heel goed idee zo'n vrij wereld teun en wouter, maar zoiets balt echt nooit te maken he, dus ik zeg hoe mijn perfecte game eruit zou zien , en die wel te maken zou kunnen zijn

    natuurlijk is een game nooit perfect er zitten altijd wel fouten in en er ken altijd wel wat verbetert worden, amar omdat tactical shooters toch wel mn favo genre is , zou mn perfecte game een oorlog sim zijn die zo realistisch is als het maar zijn kan, ook gewond raken en van die dingen moeten gewoon zijn als in het echt en nie zo nep als bij perfect dark :mad: daar issie weer :) het verhaal moet heel goed zijn , goed genoeg voor een 4 sterren film , maar da zal in en oorlogs spel wel wat moeilijk gaan , dus het mag ook een sorrt van deus ex verhaal zijn ( maar dan niet in de toekomst) , verder moet je het verhaal volledig kunnen beinvloeden , dus zoals bij deus ex maar dan nog 100 keer zo sterk, het moet ook afwisselend zijn en niet alleen maar als een gek in de rondte schieten zoals bij max payne ( da vink echt zonde ) verder moeten de grapichs overdreven goed zijn ( dat meot ook wel als de wonden zoals in het echt moeten zijn , en de guns en de personages en zo) de bestuuring moet bijna onbeperkt zijn , want bij alles spellen heb je een beperking die je in het echt nie zou kunnen hebben( dat is alleen denk ik niet te maken of het zou v.r moeten zijn) de houdbaarheid moet hoog zijn , het geluid perfect en de speelbaarheid top. en het moet ook multiplayer te spelen zijn , en dan ook co-op op de manier van single player met zn tweeen. nou da was het wel zo'n bietje , kben mischien nog wat vergeten , maar je jullie begrijpen het wel lijkt me
    [/tony hawk]

    zo :)
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda achtig.
    of DOA 3,Soul Calibur of zo
     

Deel Deze Pagina