heb ook ergens gehoord dat er een nieuwe wereld zou komen maar dat is waarschijnlijk alleen een gerucht
Bron .... Bioware heeft dit een keer mee gedeeld ... de KOTOR content komt er, maar deze zal pas na een pc versie gereleased worden ... dus in het voor jaar van 2004 Een nieuwe planeet zit er niet in ... men is nu met het hele team bezig met Jade Empire ... Mogelijk komt er nog wel een KOTOR2 (door een andere groep), maar deze word pas in 2005 verwacht
kwalitatief uitermate teleurstellend Ik wil kotor 2!! (kunnen ze de grphx oppoetsen want die waren niet van xbox-kwaliteit) oja ff een vraagje heeft iemand ooit wel eens een bug gehad dat je naar de endar spire (dat eerste schip) kon reizen??? want dat gebeurde bij mij en ik had 2 wookies
Serieus.. wat is er zo slecht aan de graphics? Voor een spel zo groot als KOTOR vind ik het juist mooier dan gedacht. De werelden, tegenstanders, alles is mooi ge-animeerd. Voor mij juist een van de redenen waarom ik het spel uberhaubt kocht. En nee, die bug heb ik nooit gehad of erover gehoord. Weet je zeker dat je niet toevallig een illigale versie hebt..?
nee geen illegale versie de grphx waren niet lelijk maar ze waren niet goed genoeg voor wat de xbox kan hebben
off-topic: dat van die 2 wookies had een vriend van me ook. On-topic: ik vind het een beetje jammer dat het pas eerste kwartaal 2004 komt, want de pc-versie is al zeker een maand uit dacht ik.
offtopic: woopie, dan ligt het dus niet alleen aan mijn xbox/spel ontopic: 1ste kwartaal 2004 (dus het kan zo zijn dat hij morgen al klaar is)(lijkt me sterk maar...een mens kan altijd hopen )