problems with the black box?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GTA freak, 30 dec 2003.

  1. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gamers, ik open deze thread omdat ik namelijk problemen heb met men xbox. Die loopt soms vast wanneer ik dvd afspeel of games vertragen wanneer ik speel. Dit begon twee weken geleden met NFSU en nu maakt mijn box soms rare geluiden.

    soms komt er bij games gewoon op dat de disc damaged is of vuil |:- maar het eigenaardige eraan is dat er geen schrammetje op men schijfje is!
    Heeft iemand hier ook problemen mee???
     
  2. superbox

    superbox DutchFear

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is het lasertje dat de cdtjes leest vies moet je een schoonmaakakketje koope daar zit dan ook zoon cdtje bij die moet je erin doen dan maak tie het lasertje schoon
     
  3. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    en is dit van microsoft zelf of niet? waar vind je die pakketjes? heb ik namelijk nog nooit in winkel zien liggen
     
  4. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    toch bedankt voor me dit te melden
     
  5. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet er gewoon naar vragen in een zaak waar ze cd-spelers enzo verkopen. Ze hebben ze bijna overal.
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    en als je er écht niet uitkomt, gewoon bellen naar microsoft en die komen m zo ophalen..;)
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, even naar de helpdesk bellen en dan komt alles in orde :) Mits je garantie nog niet verlopen is.

    Anyway, je hebt je vraag in het verkeerde forum gesteld. Dit is alleen voor suggesties, problemen en opmerkingen betreffende deze site zelf. Niet met de xbox.
     
  8. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps dat wist ik niet! sorry, ben nog niet zo lang op deze site :)
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik gewoon MS bellen. er was iemand
    al op deze forum die schoonmaak cd-tjes had gebruikt
    en dat maakt e het alleen maar erger.
     
  10. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die dingen nog nooit gebruikt, nog nooit last gehad van een vieze lens. Ik snap afentoe niet hoe die dingen vies worden. Maar dit is een beetje off-topic dus er hoeft niet op gereageerd te worden.
     
  11. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon effe laten maken door die gasten van MS, service is perfekt daar.
     
  12. moza

    moza work@day-shoot@night

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    nfsu is bij mij nu ook al 3 x vastgelopen best frustrerend als je een endurance rijdt met 7 laps en het ding loopt net voor de finish vast komt denk doordat de chip al dat grafishe geweld op je scherm nie aan kan
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    lol, dat leukt me HEEL sterk..
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit overkomt mij ook F*cking vaak met nieuwe spellen zoals Counterstrike,Rainbow6 3,pgr2 ...etc..Ik moet de cd soms 12x achter inlaten lezen voordat ik niet meer de melding krijg dat de cd vies of beschadigd is terwijl hij glas helder is! Ik wordt er soms hele hoteldebotel van, Nu was mijn vraag: Helpen die schoonmaak cd's of moet ik Microsoft laten helpen en welk nummer moet ik daarvoor bellen?

    Bij voorbaat dank,
     
  15. moza

    moza work@day-shoot@night

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan helpen, ligt er natuurlijk wel aan of dat ook daatwerkelijk het probleem is of dat je x-box gewoon stuk is.
    het kan ook zijn dat je lens vies/beschadigd is.
     
  16. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal kachels bij je xbox weg, die zijn gevaarlijk. en, als ik er een cdrw in die met muziek en die kopieer ik, dan hoor ik telkens een ssort srorinkje in de muziek, een soort krrrgggg geluid. Zelfs als ik ze kopieer. iemand kan mij helpen.
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb xbox hulplijn gebeld en nu wordt mn xbox opgehaald door n courier van hun en wordt hij ge''fixt'' :p kank tenminste weer verder met mn killing spree huh :p
     
  18. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem gehad, wel een half jaar mee lopen kloten, en het werd alleen maar erger... Mijn advies, bel even microsoft op, gewoon nederlandse nummer, en je wordt direct verder geholpen. Het enige wat je hoeft te doen is je xbox inpakken in een doos, ze komen hem zelf ophalen en ook weer langsbrengen.

    Ik had hem binnen 5 dagen weer terug, en geen enkele disc is meer damaged (the magic :p )
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bellen...

    Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, kocht een nieuwe Xbox nadat er over m'n oude een glas bier was gekomen. En die nieuwe had ineens dit probleem met PGR2 en Top Spin. Bij Halo nog nooit problemen mee gehad, maarja. M'n Xbox is nu net opgehaald, ik zal nog wel ff posten hoe ie is als ik hem terug krijg. ;)
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Courier is net langs geweest en heeft mn Xbox opgehaald hij zei dat hij hem over zo'n 4 a 5 dagen terug zou brengen :p Perfecte service daar bij microsoft heurz!
     

Deel Deze Pagina