Beste spel van 2003?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 29 dec 2003.

  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste spel blijft PONG.
     
  2. Great4Fun

    Great4Fun Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij toch ook echt PGR2, het spel blijft gewoon boeien en me terug trekken naar dat zwarte geval onder mijn tv waar mijn vrouw zo'n hekel aan heeft :) . Of ik nu single player speel of via Live, het blijft leuk.
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow! Een van de eerste computerspellen ooit is in 2003 uitgekomen! :{


    Voor mij is het KOTOR op de eerste plaats, sinds tijden niet meer zo'n rpg gespeeld. Werkelijk alles is vrijwel perfect, op een paar kleine flaws na...
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    voor mij is het duidelijk: Knights Of The Old Republic, de grootste tegenvaller is voor mij PGR2
     
  5. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2004 vond ik wel goed, goed vernieuwend met de off the ball control, en de nederlandse competitie.
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    de beste games die dit jaar zijn uitgekomen en die ik gespeeld heb zijn:
    Panzer dragoon orta: super game: de grafix zijn perfect, tegenstanders en omgevingen en jijzelf zien er schitterend uit
    de gameplay: 10 levels lijkt kort, maar het is een grote adrenaline rush: geen game voor het slapen gaan! Kort is de game echt niet: als je hem op easy hebt uitgespeeld, wat vrij makkelijk is, moet je hem echt uitspelen op medium of hard, dat laatste is echt pittig! Als je bepaalde "targets" hebt gehaald worden functies in "pandora's box" geopend. Daar zitten ook leuke bonus levels in. gameplay grafix en ook de sound zijn goed: dit maakt het voor mij tot het beste spel op de xbox!

    ook goed zijn:

    SHANMUE 2: het is eigelijk geen game, maar een interactieve film: de game is lang, ziet er redelijk uit, redelijke sound, maar een briljant! verhaal. zeker de moeite waard!

    en natuurlijk:
    PROJECT GOTHAM 2
    alles is verbeterd tov deel 1: dit is gewoon de überracegame!
     
  7. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd wel moeilijk maar als het dit jaar moeilijk is wat wordt het dan volgend jaar :confused:
    Voor mij blijft Madden NFL 2004 een topgame nu ik vind ze ieder jaar top alleen al omdat ik van die sport hou en grafisch mss wel de mindere tov Fever maar de gameplay is goed uitgebalanceerd en een stuk realistischer dan Fever, ESPN begin ik niet aan want dan wordt het ingewikkeld om alles uit elkaar te houden.

    Dan bevestig ik ook zoals zovelen hier dat PGR 2 zich op elk vlak heeft overtroffen de manier waarop je je wagens bekomt is stukken beter dan de vorige en de Live is fantastisch.

    Verder was Top Spin, ESPN NBA en Rainbow six 3 meer dan mijn Euro's waard ik kijk al uit naar eind april als het dan effectief Halo 2 time wordt, je weet maar nooit :mad:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    hmmm voor mij die ik dan niet heb is dat dan denk kotor lijkt me cool en anders pgr2 of topspin.
    en die ik heb is het denk amped of tony hawk underground of true crime.
     
  9. Logistic

    Logistic Guest

    Ook al niet van dit jaar: Halo roeleert nog steeds en zal blijven roeleren.. _O_
     
  10. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six 3, vanwege de geweldige Live mogelijkheden :)

    PGR2, als goede 2de. Vanwege het feit, dat het Race genre mij iets minder aantrekt dan het FPS genre.
     
  11. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    SSX 3, alles is goed uitgewerkt, geluid (effecten en soundtracks passen er helemaal in), graphics (juiste uitstraling), en gameplay, het speelt vreselijk lekker, het is niet te moelijk, en ook niet te makkelijk. Ookal heeft het geen live, dan nog zit het met de speelduur wel goed. Een rit van de berg af duurt zo'n half uur, en er zijn vele dingen te doen en te ontdekken, andere routes bijvoorbeeld.

    verder vondt ik MotoGp 2, ESPN NHL hockey, Soul Calibur 2 en Panzer Dragoon Orta ook heel erg goed :D.
     
  12. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij toch ook wel PGR2 .
    Zowel singleplayer als multiplayer gewoon harstikke leuk
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja en ook met XBconnect is het spel vet cool.
     
  14. Wika

    Wika XBOX BrDa

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin!
     
  15. chr0nix

    chr0nix chr0nix

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    counter strike
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ongetwijveld Star Wars Knights of the Old Republic..
    Vanwege het feit dat het spel lekker weg speeld en bovendien de houdbaarheidsdatum van het spel onwijs lang is... Zelf ben ik alleen nog op de Light Side bezig geweest maar ben erg benieuwd na de Dark-afloop van het verhaal?!:9 Verder ben ik erg benieuwd na wat het aankomende jaar ons te bieden gaat hebben op het gebied van de RPG.
    - Jade Empire (van de makers van Star Wars Knights of the Old Republic)
    - Fable
    - Sudeki
    Ik ben een grote van van dit genre en dat komt doordat het RPG-genre enorme werelden biedt die ondekt moeten worden, dat het vaak geen liniere verhaallijn (wel in Sudeki) En het leuk is te zien hoe je character langzamerhand in het verhaal ontwikkeld...!

    Verder heb ik hoge verwachtingen van Project Gotham Racing 2 hoewel ik deze game nog niet gespeeld heb... Dan zijn er nog een aantal games die ook zekers een ere plaatsje verdienen in mijn top-5!
    1. Star Wars: Knights of the Old Republic
    2. Rainbow Six 3 (fantastische grafics gekombineerd met snelle beslissingen en actie, geweldig.)
    3. XIII (mooi (strip)verhaal en dan zowel in verhaal zelf als in de graphics)
    4. Top Spin (na mijn mening de beste sport titel uitgegeven, en spel dat je ook echt voldoening geeft.)
    5. Colin Mcrae .04 (Briljant rijgedrag en bovendien erg verslavend.)

    Ik hoopo dat wel volgend jaar weer zo´n fantastisch jaar tegemoed gaan en dat gaat ongetwijveld lukken!
     

Deel Deze Pagina