Ik heb vandaag een Rainbow six 3 pack gekocht, samen met zo'n RB6 3 Communicator van Thrustmaster. maar nu blijkt dat als ik aan het pratuh bent dat er heel de tijd door een soort ruis heen zit ofzo, soms is het heel ff weg en doet hij het goed, maar als ik ff beweeg gaat ik weer ruisen... hoe kan dit nou ???
Ik heb de ruis ook in de single player, met of zonder masking van je stem. En het kan niet zo zijn dat de mic te dicht bij me mond zit, want die heb ik ook al is 5 cm van mun mond gedaan, en toen hoorde je nog steeds dat rare gekraak, alsof het een radio is met slechte ontvangst ofzow...
Sorry voor de dubbelpost, maar het lag dus echt aan de mic zelf, ik was ff terug naar futurezone gegaan, en daar zeiden ze 'geen probleem hier heb je een nieuwe' echt megagoede service daar ! Ben echt blij dat ze in het stadshart zitten... iig bedankt voor de reactie.
Beneden in de passage tegenover de dierenshop.... (zeg maar die gang tegenover de ingang van de VenD... beetje vaag maar ik hoop dat je het begrijpt)