Kijk, die xbox kost nog steeds veel geld, al die games die ik wil hebben kosten ook aardig wat, en natuurlijk al die shit die erbij horen, I want it, so I buy it.. alleen om nou voor Xbox live een maandelijks bedrag te betalen, tja.. Xbox live is iets geweldigs eigenlijk, super veel mogelijk heden, maar voor alles waar je voor moet betalen is wel een omweg, dan vraag ik me af.. is er, of komt er, dan ook een andere manier voor gamers met een laag budget, omdat van dingen als de voice communicator te genieten, en alle andere voordelen van online xboxing? Khoop dat deze thread niet verkeerd word opgevat en gelijk geclosed word ofzo, want dit is iets dat ik toch wel graag wil weten, en waar we misschien nog een leuke discussie over nahouden ook
nou wat denk je als je niet hoefte betalen voor de Xbox Live ? -Ultra LAG -Ultra veel Hackers]:- -Ultra veel Cheaters ...............ik zou liever een goed service willen hebbe dan een gratis eentje die steed ((LAG/gecheat/gehackt wordt======>Ps2 online nouja we zien het wel als alle console online gaat:{
Xbox Live is 1e jaar 50 euro. Dan krijg je een abonnement voor 1 jaar, een spel (Re-Volt) en de Xbox Communicator. Eerste jaar geen maandelijkse fee's dus. Ik neem aan dat de meeste Xbox Live! games ook LAN support hebben dus in principe kan je de tunneling software gebruiken, maarja dat betekend veel, heel veel LAG, geen communicatie etc.. Tis maar wat je leuker vind
Toe maar, Re-Volt :{ De echte online pret begint natuurlijk met NFL Fever 2K3, alleen weet ik niet of die hier in Nederland uit gaat komen :{
ze moeten eigenlijk iedere jaar voor 50 euro ofzow. dus je koopt 1 keer het starters packket dan krijg jemeer: -REVOLT -Voice ding en het 2de tot het 100ste jaar 50 euro met daarin: -1jaarlang xbox live maar niet iedere maand 8 euro das oplichterij
Btw: dat revolt spel, word dat hetzelfde spel als enkele jaren geleden? Ik zag namelijk het filmpje van darkmaster, terwijl hij revolt aan het spelen was. Maar de levels waren exact hetzelfde, dit gaat toch nog wel veranderen?