ik weet niet of het al gevraagd is maar hoe beweeg je je eigenlijk met gta is dit hetzelfde als bij de ps2 of zoiets als bij Conflict Deserstorm
xbox: ps2: xbox: ps2: ik vind zelf de screenshots van xbox wel erg slechte kwaliteit volgens mij is ie in het echt mooier maar wat ik wel interresant vind is dat het lijkt of het schademodel wat ook in vice city zit ook in liberty city is gestopt maar dit weet ik niet cker(heb em nl nog niet gespeelt)
Als je naar de handen op dat laatste plaatje kijkt, zou je zeggen dat het een foto van de xbox versie is....!?
Ik vind het zelf eerlijk gezegt ook raar maar wat ook gebeurt kan zijn dat screenshots op devolpment pc's worden gemaakt en die zijn veel krachtiger dan de daadwerkelijke console en de xbox screenshots zijn gewoon slechte kwaliteit want op gamespot(waren ik de screens vandaan heb) waren alle xbox screenshots zulke kwaliteit en alle ps2 screenshots waren wel van die goede kwaliteit dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de gene die de screens heeft gemaakt
idd ik heb beide versies en er klopt nix van Op de twee PS2 plaatjes zie je wapens die er niet eens inzitten, de ak namelijk. Dat zijn BETA plaatjes. En die van Xbox zijn gewoon van slechte kwaliteit
he maar de ak zit wel in de pc versie en die screens van ps2 zijn ook van double pack en volgens mij had jij de gewone versie op ps2 maar alsnog zullen die ps2 versie screenshots waarschijnlijk op een devolpment pc zijn gemaakt en zij die van xbox gewoon slechte kwaliteit edit: RIEN ZE KLOPPEN WEL DIE LINKS
zijn er geen andere screens te vinden om het verschil te zien tussen ps2 en xbox? Ik ga ook wel effe zoeken
Op de officiele site staat een slideshow met allemaal screens van alle 3 de versies (Xbox, PS2 en PC). Makkelijk te vergelijken dus. Link EDIT: Zoals je kunt zien, ziet de xbox versie er inderdaad (veel) mooier uit
neeh woon nl te ver weg om er vaak naar toe te gaan kom er alleen als ik weet dat ze iets eerder hebben of als ik import wil edit: wow wat is die ps2 versie lelijk moet je die belichting zien echt te erg gewoon dat er nog mensen zijn die een ps2 kopen verbaast me
ik wacht gewoon tot 3 januari om hem te kopen! 2 januari zullen ze hem bij ons nog niet hebben hoor! ik hoop alleen dat die vervelende fucking bugs eruit zijn hoor
Zou je hem dan niet heel snel gaan uitpakken en gaan spelen? Ik heb hem helaas nog niet van GCShop gekregen, er staat nog niet eens dat hij is verzonden
Aan iedereen die hem al heeft en al heeft gespeelt: zouden jullie kunnen melden of er bugs in zitten zoals sommige amerikanen last van hadden.