dat is mijn videokaart dat ik heb en ik zou er openGL willen opzetten weet iemand een site waar ik die driver kan afhalen voor dat type videokaart.
misschien op de site van NVIDIA zelf? Tell me if i'm wrong: maarre kan je op een videokaart wel openGL zetten wanneer dit niet op de videokaart zit?
Ja dat kan, met een programma dat heet Mini-GL. Dit programma "Simuleert"open GL op je computer d.m.v. de videokaart, zelfs wanneer deze dat niet ondersteunt...
ik weet het ook niet ik wilde zo return to castle wolvenstein installeren.ik kon het helemaal installeren en dan als ik het wilde opstarten zoekte hij dingen en stopte aan openGL. bij medal of honor allied assault heb ik die fout ook heeltijd.welke site precies kan je die openGL afhalen
Ik heb ook dat probleem met Mohaa. GeForce 2 moet hem wel ondersteunen staat op mohaa verpakking. Heb de driver gedownload (staat maar 1 driver op voor geforce) maar lukt me nog niet. Ik heb de GeForce 2 MX 400. Zou wel zonde zijn als ik nu al geen redelijk recente games er meer mee kan spelen.
Ik heb ook een Gforce 2 MX 100/200, en ik had gewoon ff bij de site van microsoft naar openGL gezocht, en vervolgens daar gedownload
OpenGL is -net zoals VGA, etc.- gewoon een manier van viewen met je videokaart, alleen kunnen OpenGL kaarten mooiere, strakkere graphics creeren Alleen moet je kaart het wel ondersteunen, want het nadeel is van Mini-GL is dat je dan OpenGL grotendeels op je processor draait, dus je PC wordt er niet sneller op...