lotr: return of the king (help)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Celtic_Elf92, 31 dec 2003.

1. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey mense
    kunnen jullie mij helpe
    ik kom met aragorn maar niet voorbij dat pad van de doden, ik kom maar niet voorbij die grote geslote deur, want ik kan geen hendel vinden

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  2. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    de spoken moeten naar je toe komen en dan moet je je king sword laten zien, eentje valt je aan en die moet je pareren en dan helpen ze je om te vechten. Zo gaat het in de film tenminste wel LOL

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2

als je die laatse zin nou eens even weghaalt, das toch een klote spoiler voor mensen die hem nog niet gezien hebben.

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je naar links vooor de deur en dan kun je naar beneden en dan kun je naar rechts en daar is dan een hendel.

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja, gewoon op het einde van de level naar links, pad dat naar beneden loopt en terug naar rechts, kom je terug boven waar je de poort kan openen, >enemies, gewoon terugwandelen >enemies, poort door en level uit.

Volgende moet je de koning der doden verslagen, geluk, vond het best een moeilijke kerel, maar eenmaal als je weet hoe je'm moet verslagen valt ie best mee. Gewoon altijd 'x' als ie je aanvalt en als ie even pauzeert slaag je hem met combo, de geesten die hij stuurt afmaken, en als hij een wervelwind op je afstuurt achter een rots gaan staan.

Deel Deze Pagina