xbox voor 2 kids van 6 en 8?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cowgirly, 31 dec 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    idd, kinderen letten ook niet echt op de iets verouderde graphics (face it, het is gewoon zo :)) en al die disney spellen zijn ecvht geschikt voor ze.

2. cowgirly

cowgirly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoor ik ze nu ook vertellen dat oudere vriendinnen daar helemaal gek van zijn. Is alleen een beetje duur (hmm....eerst maar weer sparen)
    En ze letten inderdaad niet op verouderde graphics want we hebben gisteren een barbie spel meegenomen die eigenlijk voor PS1 is (dus ziet er niet echt knap uit ;) ) maar ze vinden het helemaal super.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik raad je aan een gamecube aan te schaffen, die heeft leukere spellen voor jongere kinderen terwijl PS2 en XBOX geschikt zijn voor de wat oudere gamers onder ons ;)

4. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ps2 ,is veroudert en heeft lelijke graphics........
    en dan nog zoveel geld voor een ps2 vragen, en die lange laad tijden (uitgezondert spellen van square enix, of hoe je het schrijft)
    schande...........

xbox rulezzz

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    F-Zero GX was een van de moeilijkst games ooit als dat een kind van 6 en 8 jaar kan uitspelen op expert ben ik een banaan :+

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze heeft toch al lang gezegd dat ze een PS2 al heeft gekocht.|:-

Maar let wel op hè. Bij de PS2 spellen moet je met een memorycard werken om je op te slaan en als je spellen van de PS1 wilt opslaan moet je weer een PS1 memorycard gebruiken i.p.v. de gewone PS2 memorycard.

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd! Ik heb al moeite op standard :eek: Laat staan expert of Masterful! 8) Trouwens, dat spel gaat toch veeelstesnel voor een kind van 6/7/8???? |:-

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat weet ik! :eek:

Maar omdat die gamecube maar 99,- is en die spellen maar 12-50 euro kosten....... Snappie? ;)

9. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broertje van acht speelt al best veel spellen: Amped2, PGR2, Topspin, soms een keer fifa, Crimson Skies 2. HIj zit nu Amped 2 de career mode te spelen.

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Voor je dochters was het denk ik wel de beste keus. Maar besef wel dat je de minste van de 3 hebt aangeschaft. Naja ik zal het ff uitleggen. De PS2 is al zo'n 2,5 jaar oud en dat is overal aan te merken. Laadtijden zijn buitensporig lang en de graphics zijn vergeleken met de xbox ronduit lelijk te noemen. Verder is het nog steeds de duurste van de 3. De meeste mensen kopen een PS2 omdat ie zo bekend is en omdat vrienden hem ook hebben.
    (stelletje kuddedieren *)) Echter, de xbox en gamecube zijn beide in opmars en winnen steeds meer terrein t.o.v. de PS2. Sony heeft al bekend gemaakt dat de verkoop van de PS2 het laatste half jaar sterk is tegengevallen.

De xbox heeft het komende jaar veruit de beste titels paraat. Ik noem maar even: Sudeki, Halo 2, Fable, Ninja Gaiden, Perfect Dark zero, Full Spectrum Warrior, Kameo. Dit is nog maar een kleine greep uit het spellenaanbod van volgend jaar. Deze spellen moeten stuk voor stuk een revolutie ontketenen in de gamewereld. Zowel de PS2 als de Cube zal dit niveau niet kunnen evenaren volgend jaar.

Maar goed ik blijf erbij dat het voor je dochters de PS2 idd de beste keus was. Maar voor je man en je zelf..... ik denk het niet.
    Want we hebben het nog geen eens over XBOXLIVE gehad, dit is veruit de beste onlineservice van alle consoles. Daarmee vergeleken is PS2 online helemaal niets.

Toch vreemd, dat soms het slechtste product toch de beste koop kan zijn.... :{

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Goede keuze om voor de PS2 te gaan. Voor kinderen is de gameskeuze op de PS2 gewoon groter dan de Xbox, helemaal voor meiden want de meeste zijn toch op jongens gericht.

Veel plezier ermee!

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Waar, maar zijn dit spellen voor zulke jonge kindertjes met hun tere zieltjes?(:+)

Sjoeperdefloep! Je hebt z'n kop er echt mooi afgehakt, zie al dat bloed dan!:eek: Vet gedaan, mag ik ook eens!?

Nee dus :+ Afgezien van Kameo liggen er niet veel kinderlijk-gerichte games in het voorschiet.:)

En die kleintjes boeit het ook niet zoveel dat de grafische kwaliteit v/d PS2 een toon lager ligt in vergelijking met de Xbox & GC :)

13. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ps 2 heeft ook wel leuke kinder game's maar voor xbox is ook veel leuk's.
    bv de the simpsons, lekker simpel, maar wel superleuk,
    en veel al eerder genoemde games, dat zijn er lijkt mij wel genoeg, als je bedenkt dat die spellen voor een uur of 20/30 speelplezier geven, lijkt mij dat er wel genoeg ''kiddy'' games ziin.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    zat deze er al bij WK zwerkbal van Harry de Warry :+ 8)

15. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zeg ik toch ook, dat het voor de kleintjes een goede keus was. Maar voor henzelf niet. Ik haal die spellen erbij om te laten zien dat de xbox in het algemeen meer potentie heeft dan de PS2 het komende jaar.

En ik was zelf ook nog wel zo slim om te begrijpen dat die spellen niks voor die kleintjes zijn :cool:

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds dat ik de X Box heb (Kerst 2003 :cool:) ben ik helemaal Hooked op die Console (heb naast de X Box ook een PS2 aka Playstation2), eh ik probeer zelf niet zo te woorden da ik de PS2 in een donker hoekje verstopt , nee zodra er weer een goeie Titel uit is ga ik weer op de PS2 Gamen , eh ik heb nog wat eindjarstoppers laaten liggen in de winkel voor zowel de X Box als PS2 (denk da ik de komende 2 maanden : Januari die nu al loopt en Februari) veel van die Toppers ga haalen

By The Way , Wanneer Komt Halo 2 uit ??

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  17. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 komt eind april/begin mei uit

18. gerjan

gerjan Guest

PS2 is meer voor het hele gezin volgens mij. Goede keuze
    Maar ik denk dat je beter als je nog vrij jonge kinderen hebt, de GameCube kan kopen, meer op die doelgroep gericht...En cheapo, maarja have fun!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2004
  19. gerjan

gerjan Guest

Fanboy Fanboy lalallaaaaaaaaa

20. gerjan

gerjan Guest

fucks dubbel

Deel Deze Pagina