elk blad heeft andere mensen die de games beoordelen elk persoon die beoordeelt een eigen view opdingen en tsja als je pro mario bent ben je pro mario. weet je wat iedereen eens moet doen lekker alles zelf gamen bij je gameboer en wees je eigen reviewer. Eigen meningen zijn het belangrijkst en dat kan een ander niet voor je doen je kan hoogsten beamen wat iemand schrijft over game. Als ik het zo lees is Backyard Wrestling de meest slechte game ooit echt niet heb hem nu een week en speel het met plezier netzo als Tao Feng!
vindt je het raar dat de pu zoveel gc fans heeft. Ik persoonlijk niet, en ik vind het ook niet raar dat ze allemaal zeggen dat jurjen de beste reviews geeft... Hier zit een luchtje aan.
Dat klopt, dat zie je bij die Polls op de site, en die ene die laatst in het blad stond. De vraag was volgens mij: Waar game jij deze Vakantie/winter op? en daar kwam de GC als winnaar uit terwijl de GC nou toch echt de zwakste line-up heeft deze winter en er een stuk meer mensen in het bezit zijn van een PS2 dan van een GC. Het blad zelf vind ik echter niet Pro-Nintendo hoor, en ze ook best regelmatig kritsch over de houding van nintendo en hun gamesaanbod, alleen blijft jurjen wel met hogecijfers strooien en wil hij niet inzien dat de doelgroep van de PU bestaat uit pubers die geen 60 euro willen neertellen voor een game die 5 uur duurt.
Vind dat Jurjen gewoon nier reeel is,SSX3 minder vinden dan 1080 Avalanche?????Het maakt hem dus niet uit of het een goede game is,als er maar een grote N op staat.En deze gozer schrijft voor een blad en maakt een games programma???Lachwekkend toch en amper serieus te nemen.
Wat dacht je van dit; Misschien zijn de exclusives van de GameCube wel echt beter dan die van de Xbox... Niet zo heel moeilijk te bedenken he?
Ik weet niet of jij de "baas" bent van GQ of gewoon een crewmember, maar je zet jezelf en GQ hier nu wel een beetje voor lul met die zeikposts van je. Ik zou maar gewoon ophouden als ik jou was.
Of je bent een fanboy (LAAATSE KEER), of wat ik nu quote slaat nergens op, punt. Edit: Zo beter Wouter?
Graag had ik je hier verdedigt voor mensen die jóu afzeken omdat je klaarblijkelijk de Gamecube meer koestert dan de Xbox (geen enkel probleem mee) maar ht valt me op dat je wel erg veel en snel dankt het woord 'fanboy' te kunnen gebruiken.
Kijk ik ben ook een fanboy van Nintendo. Maar ik moet zeggen dat EGTE toppers er nog niet zijn als ik eerlijk ben. Na Metroid Prime, Zelda en nog wat spellen zoals Pikmin, Mario kart, en nog een paar, valt er niet zoveel nog te doen voor de gc. Ik heb sinds vorige week een xbox en ik moet ook wel zeggen dat dat Live egt geweldig is, terwijl ik eerst altijd dacht dat de xbox sux enzo... maar dit blijkt toch niet waar te zijn. Als ik nu cijfers moest geven voor de cube en de xbox, zou het verschil nog niet zo groot zijn. Want de xbox heeft Live, en de Cube heeft weer exclusieve games die bij de xbox een klein beetje ontbreken.
Aan de andere kant; Als ik terugkijk naar dát wat de Xbox dit jaar heeft gebracht: Veel kwalitatieve goede titels, echter géén titels met het formaat en de naam en faam van Metroid Prime en Zelda. PGR2 is misschien wel Xbox' beste titel van dit jaar geweest, maar heeft PGR al echt een 'naam'? Het is geen 'Gran Turismo' label dat direct honderdduizenden kopers trekt. Mensen (bv oorspronkelijke Nintendo kopers) moeten zich daadwerkelijk interesseren in het brede scala van Xbox en tot dat is niet iedereen in staat, klaarblijkelijk... Xbox Live, dáár is wel een leuke slag mee geslagen. Ik zie de service van Nintendo en Sony dat nog niet overtreffen. Nu nog de games echt maken zodat ze ook echt console-online-waardig zijn want met alleen multiplayer en een leuke achterhangende Live service met scoreboards en friends kom je er niet.
Tsjah dat bedoelde ik ook zo;'n beetje met mijn post WouteR, het enige dat ik een klein beetje graag wil zien, zijn van die (zoals vele ze noemen) kiddy games, maar die zul je niet op de xbox aantreffen denk ik. Maja daar heb ik tog een cube voor waar ik echt op wacht is DOA Online, HL2, Halo 2.
We moeten ook niet vergeten dat Xbox nog in zijn kinderschoenen staat t.o.v. Sony en al helemaal t.o.v Nintendo. Ben zelf ook weer overgestapt na Sony,omdat ik toch wel games mis als FF en Jak 2 e.d.Maar ik denk dat MS pas echt te beoordelen valt met zijn 2de Xbox.Als we gaan kijken na de games van MS,die tot nu toe zijn uitgekomen,dan hebben ze met Halo+PGR toch 2 toppers.Kijk ik na Sony het eerste jaar dan denk ik aan GranTurismo en Resident Evil(en Tekken),rest van de games waren ook vervolgen op al bestaande games series (FF7 b.v.).Dus zo slecht heeft MS het niet gedaan,en ik denk dat Xbox2 wel weer in mijn collectie komt.
jah tuurlijk, die opgepomte versies van Super Mario 64, Zelda en Mario kart waren echt geweldig..................NOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Velvet_Dark, nu niet overdrijven, want het waren goede spellen (niet wat we van ninty gewend zijn maarja...) en Gennip, jij bent gewoon TE fanboy... Nintendo maakt goede games maar niet de 'beste'
ik vind Nintendo het laatste jaar een kut bedrijfgeworden ik kocht de NGC omdat ik verwachte net zo tevreden te zijn met cube als met de N64,Vernieuwende concepten zoals toedertijd Ocarina of Time,Golden Eye,Banjo kazooie. Maar nee Nintendo brengt MArio spellen uit met praktisch de zelfde dingen als in mario 64,zelda is netzo het enige spel dat mij echt heeft kunnen boeien van NINTENDO ZELF is metroid prime. Na het pokemon succes is nintendo een arrogant bedrijf gfeworden. daarom heb ik er een box bij gekocht. Microsoft=MAsterlijk
Tja wat kan ik zeggen.....ik had mijn cube een half jaar geleden gekocht en nu verkocht. Het probleem was niet dat Nintendo slecht is, integendeel hele goeie exclusieve games MP, Zelda etc. Hoe die spellen zijn gemaakt zijn ook van hoogstaand niveau. Zulk soort gamez mis ik op mijn Xbox, maar ik heb hem toch de deur uit gedaan, omdat de xbox nu heelveel kwalitatieve en het meest belangrijke, LIVE gamez heeft. Het is zo tof om tegen andere gamenerds te spelen over de wereld, dat mijn Kubus stof begon te verzamelen. Het is maar waar je het meest waarde aan hecht, Single player of Multiplayer gamez, bij mij is het de laatste in combinatie met de eerste.
Op het CZ Forum heb ik een topic geopend waarin ik kritiek lever op Jurjen Tiersma en Nintendo, ik heb gevraagt of ze m'n topic dicht wilde gooien want er ontstonden bijna ruzies !!!
Ja ze beginnen daar te flamen..maarja ik had v hun mening nix anders verwacht het IS een cube forum( en de game is niet op de cube, grote Ninty fans zullen niet weten waar je je zo over druk maakt..alleen maar dat je Jurjen aanvalt)... Ik zou ook best pissed worden als iemand slechte dingen zou zeggen over de Shenmue series.. want de game series vind ik super ( heb zowel 1 als 2 uitgespeelt) en wacht op deel III. Ik herinner me inderdaad die Gamekings aflevering waarbij ze t over shenmue 2 hadden voor de XBOX...ik had ook zoiets v "tsss..what do THEY know".