counter strike en gta

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door chr0nix, 1 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van cs en gaan jullie het gta pack op 2jan of later kopen?

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ehm, heb je de faq al gelezen? Volgens mij word dit als 'wildcard' gezien :)

3. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cs, tis vet als je live geb,maar da heb ik nie, veel levels veel wapens veel bloed maar lelijke textures enzo..

4. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    ya, dat wel, maar het is toch ens leuk dat er eens een spel uitkomt waar je geen missies moet doen

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, een wildcard is iets als (In de zin van verkopen) "Ik zoek goedkope spellen, bied maar wat!" of "Live spellen!!!!" Snappie? ;)

Hoi Chr0nix! Ik zie dat je hier nieuw bent, dus allereerst welkom :) lees de FAQ even door en voordat je een tread begint, gebruik eerst de Zoekfunctie om te kijken of er al treads over het desbetreffende onderwerp zijn. Veel plezier op Xboxworld en.... Gelukkig 2004! :D

Zie a.u.b. Counter-strike centraal, Counterstrike Tread 2 en GTA Tread

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ja ok, maar dit komt op hetzelfde neer ;)

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, hij vraagt duidelijk om onze meningen over de spellen ;) Sorry als ik een beetje bijdehand zit te discussieren over niks :eek::) Nu weer ontopic in de tread (voor zover deze openblijft :+)

8. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de faqs al gelezen(mvdstam) ik wou gewoon weten wat je ervan vond, aangezien counterstrike op pc een goede game is, het nadeel is dat je wel niet alle maps hebt maar het voordeel is dan ook dat je 7 maps hebt die niet op pc staan: oorspronkelijk had ik counter strike maar ik had het geheugen nodig dat steam in beslag nam dus moest ik er wel mee stoppen, maar ik blijf op xbox csen, kan iemand je uitleggen waarom je een credit-card nodig hebt voor de xbox live want op de starter set staat: breedband vebinding(die heb ik) en credit-card vereist.

9. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    mvdstam
    thx voor de welcome (lol je bent de eerste)

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Als je dan zo'n thread begint moet er wel een goede inhoudelijke openingspost bijzitten, en niet zo een als bovenstaand..maar goed..je merkt het nog wel ;) Volgende reply bitte

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is een opsom toppic..

closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina