eerst liep ik het kamp van de sandpeople binnen zonder problemen met die kleren van hun aan maaar eenmaal binnen kreeg ik te horen dat ik geen vertaler had en koos de mogelijkheid om te vluchten. Ik de robot snel halen, doe hem in mijn party en loop terug naar het kamp. daar wordt ik door de turrets neer gehaald omdat de robot geen vermomming heeft. ik weer terug, robot uit me party de 3 jedi's erin. ga terug met de vermomming aan maar toch wordt ik steeds geambushed en neergehaald door die turrets terwijl dit eerst onder de zelfde omstandigheden niet was. HOe kan dit? Hoop dat iemand mij kan helpen.
je moet niet de robot op de wieletjes nemen maar je moet er een kopen in de droid shop op tatooine, vlakbij de poort.
ja zo'n lopende op "benen" beetje Evil droid, kost wel veel geld maar kun je volgens mij wat op afkrijgen, ik betaalde uiteindelijk 2500 geloof ik.
NEE> dat is het hem juist. ik heb die evil droid al en dan nog. en nee ik ben ook niet evil. dus once more. help me
Ik denk dat het een foutje is want ik liep gewoon verkleed binnen met de juiste droid aan mijn zijde. De droid verkleed zich inderdaad niet dat hoort zo. Kun je het level niet opnieuw beginnen en het nu in één keer goed doen. Dat is denk ik de beste oplossing. Trouwens truly evil spelen is veel leuker.
Vond ik niet, light is zo voorspelbaar. Altijd die goodie antwoorden er uit pakken. Altijd goed, bij evil moet je nadenken welk antwoord het meest evil is, en je daad dan doorzetten. Tenminste dat vond ik, maat daar gaat deze thread niet over. Probeer het level opnieuw en doe het nu in één keer goed, ik denk dat het dan goed moet gaan.
Damn, zit denk ik niets anders op. ik zal het nog een x proberen met die evil droid in me party met vermomming en als ik dan weer turretvoer ben begin ik het lvl wel opnieuw.