Nieuwe Gamertag andere ranking?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NRiQ, 2 jan 2004.

1. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

Ik mocht van MS mijn gamertag veranderen. En nu heb ik in m'n dashboard een optie bij gekregen om dat aan te passen. Maar als ik nu mijn gamertag verander zullen mijn rankings ongewijzigd blijven? Moeten de vrienden die ij in hun lijstje hebben staan opnieuw aanmaken of veranderd dat automatisch??

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan gewoon alles houd aangezien je nou een optie erbij heb gekregen om je gamertag te veranderen, denk ik tenminste.

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hier nooit van gehoord. Maar ik denk logischerwijs wel dat je rankings en vrienden blijven aangezien je je tag verandert. Niet vernieuwt.

Je vraag had overigens beter in het Live en Networking forum kunnen staan aangezien dit forum over het gamen zelf gaat.

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga er vanuit dat je gamertag in de Microsoft database is gekoppeld aan een nummer, waardoor het veranderen van je gamertag weinig uit zal maken.

Rest mij te vragen waarom je je gamertag veranderen mag, dit omdat ik hier nog nooit van gehoord heb.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb en hoe ziet die optie er uit? kan je een screenshot maken?

6. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik ook nog nooit van gehoord .. hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen ?

7. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het helemaal niet mogelijk was om je gamertag te veranderen?

8. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    zou voor mij een droom zijn om hem te veranderen

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    En waar zou je 'm dan in willen veranderen? Ik zou het ook wel vet vinden, dan verander ik 'm naar mijn XBW naam.

10. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Dat veranderen kan niet zomaar. Iemand hier op het forum werkt bij xbox en die zei dat er uitzonderingen worden gemaakt als je echt een goede reden had. Mijn tag was verkeerd gespeld NRiO moest NRiQ zijn. Ik kreeg een mail terug dat als het goedgekeurd word die optie vanzelf zou verschijnen...die heb ik nu

Deel Deze Pagina