Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_lover#1

Xbox_lover#1 pc addicted

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is echt da bomb mensen

2. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook, maar is de Mercedes CLK nou beter als de Porsche GT1 anders ga ik die nog ff halen.

3. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan het circuit.

Op de bochtige, smalle circuits zoals Sydney downtown short of Capitol Thrill kan je denk ik beter de CLK gebruiken.

Voor de snelheidscircuits zoals Nurburgring, St. Basils enzo kan je beter de GT1 gebruiken.

4. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks, maar vandaag reed ik tegen iemand met een CLK in Barcelona en ik had 10 seconden voorsprong, ik had de Porsche.

5. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook weer aan welk circuit in barcelona.
    Je hebt daar bij sommige circuits ook van die smalle straatjes tussen die hoge huizen in, waar veel lastige smalle bochten en chicanes in zitten. De CLK is daar beter voor geschikt dan de GT1.

Om ze allebei te hebben is in ieder geval wel zo handig.

6. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu pas alles op zilver uitgespeeld... schiet nog niet echt op dus, maar ik ben ook niet zo'n natuurtalent. Heb nu 79 auto's (heb ook al aardig wat arcade medailles gehaald). Nu alles goud halen en de 'makkelijke' ook platinum proberen :)

7. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik ben net aan Extreme begonnen (op platinum) en gebruik alles BEHALVE de F50 en Ascari. Tot nu toe heb ik alles met de 993 GT2 gehaald, ik probeer de F50 zo lang mogelijk te vermijden (het schijnt in ieder geval allemaal zonder F50 of Ascari te doen te zijn).

8. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je wel natuurtalent, de speed-camera lijkt me lastig met de Porsche 993 GT2.

9. stevengerrard

stevengerrard E-L city

Leuk Bevonden:
    0
    hm vreemd ik vond de F50 altijd een heerlijke wagen, waarom vermijd je die eigenlijk?!

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slippy slippy, en 't is een lomp grote bak, neem je een bocht dan voelt 't alsof je duizendenkilo's mee sleept.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vooral dat laatste valt inderdaad op, de achterkant is echt zwaaaar.

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de Mercedes is ook erg goed op de Nurburger, ik had porsche en eenn andere gast mercedes maar hij trok met ze accel me er steeds uit, en hij was steeds sneller, het enige waar je de snelheid van de mercedes goed merkt is op het lange stuk in de nurburger, daar kan je hem inhalen(soms) maar meestal heeft hij dan al net iets te grote voorsprong door de accel.

Ik had met de porsche bijna een foto finish maar mercedis is toch beter denk, dan niet te spreken over de TVR die echt GOED is!!

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet bedenken welke speed-camera je bedoeld (hoe de circuits eruit zien) maar op een rechtstuk is de GT2 sneller dan de F50

14. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    De F50 lanceert me altijd mooi uit de bochten, maar met een GT2 is het inderdaad een stuk makkelijker als je vroeg remt.

Rem je laat, is het beter om een F50 te nemen. Maar met Speed-Camera is het altijd beter vroeg te remmen, zodat je al halverwege de bocht al kan uitacceleren.

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het niet over de F50 maar over de Ascari in de Speed-camera.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb de game vandaag uitgespeelt single player mode op zilver :D zilver 46 goud 114 en 11 platinum. nu heb ik Delfino een classice ferrari (weet de naam niet meer) en de porche .... maar wanneer krijg je de TVR want jordo vind dat zoon beste wagen. die krijg je toch bij alles goud ?

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    De TVR krijg je als je alles op platinum uitspeeld, bij goud krijg je de Mercedes CLK.

[edit]

Omfg, de TVR Cerbera:

:9

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dit motiveert, ik heb nu de 1e 12 serie's op goud (op 1 zilver na), wat een geweldig spel, ik heb het nu bijna 2 maanden, en speel het nog bijna elke dag O-)

die hot lap's zijn soms zo simpel, maar die met de sting ray heb ik nog steeds niet:{

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik vind het knap wie dit spel heeft uitgespeeld _O_ maar op platina uit spelen zal mij niet lukken want met die cone challenge 1 pionetje en je kan weer over nieuw:confused: maar de mercedes zal ik binnenkort we hebben dat zal niet zo moeilijk zijn :)

20. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je dat?
    dit spel kun je met een vinger in je neus halen op staal, dus zo knap is het niet als je alles hebt gehaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina