Ik heb de story mode uitgespeeld met too easy en heb het level hotter as hell gekregen. Ik heb laatst ergens gelezen dat je aan een motor cross demo mee kan doen. Ik heb wel dat wagentje gevonden maar hoe meot je aan die demo mee doen.
ja, dat weet ik, maar volgens mij is dat niet. En die old school level in moscow ligt: waar je begint, daar moet je door een soort poort (met zo'n boog), dan heb je aan de linker kant een rood gebouw. De 5de raam kun je daarvan breken, kun je erbinnen lopen, zie je aan de linkerkant een trap. Daar ligt hij. Veel geluk.
Zoals deze: All Movies Input digivid as a cheat under the options menu to get all movies unlocked Of deze Perfect Rail Balance Go to the options menu the cheat codes and put in (sweetbalance) letitslide for a code... Kijk zelf maar op die site dan vindt je meer, klik! Ik hoop dat je er iets mee kunt!*)
Heb hem ook en vind hem erg makkelijk (speel niet op allerlaagste niveau waar je niet kan vallen, maar niveau erboven). Alleen snap ik tot nu toe 1 goal niet. In Vancouver (als ik me niet vergis) had je in het hotel een gast die feest had gevierd en je iets van zn gestolen voorwerpen moest terug krijgen. Geen idee waar dat ligt of hoe ik dat moet doen. En hoe kom je bij secret tape daarbuiten (boven koepel)?
Ja je moet voor dat artikel niet in het hotel blijven maar naar buiten gaan.. ligt ergens in de buurt van het ijshockeyveldje volgens mij was het daarachter..
Tip voor de mensen die de tapes niet te pakken kunnen krijgen: Speel eerst het hele spel uit (dus ALLE 129 goals!) zodat je cheats unlocked. Met moon gravity is die tape in Vancouver zo te pakken te krijgen!
Mja, maar cheaten is ook niet altijd leuk, het is al vrij makkelijk en moet toch iets zijn om hem te pakken bij vancouver.
Ja je moet daar een car skitchen en dan bij een glazen hokje een spine transfer maken en als je er recht voor bent, lukt het. Het duurde mij best lang, dus je moet het wat vaker proberen denk ik.
Dit stond er als een code op die site: "This code you can get if you play the motorcross demo and you have to win first but I got it enter at the cheat screen HOLESHOT" Het kan ook zijn dat ik het fout heb (want mijn Engels is niet zo heel goed) maar kunnen jullie hier wat mee? Mij lukt het trouwens ook niet om aan die demo mee te doen... Misschien moet je alle goals halen in plaats van gewoon uitspelen....
Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie. Ik op de 2de (de eerste is dat je niet kan vallen), maar deze is ook nog veels te makkelijk. Soms gaat het niet eens op tijd en heb nog nooit time out gehad. Scores zijn heel erg laag, zeker na deel 4 gespeeld te hebben. Het enigste moeilijke is soms dat je moet zoeken wat je moet doen of weer iets moet vinden (ik ben mn pakketjes verloren, krijg ze terug-goals).
Bleek ik hem ineens al uitgespeeld te hebben, heb nog wel 27 goals te doen, maar kreeg credits al enzo. Laatste paar goals waren wat pittiger maar goed te doen. Die laatste lijn met die eric was in het begin ff lastig maar het gaat helemaal niet om punten dus je kan gewoon langs de letters skaten en alleen voor de brug moet je over kabels grinden omdat je anders paar dingen niet kan pakken. Ook nog maar ff andere opdrachten doen en secret tapes halen.
Moet er nog 2. Big apple wat nog wat oefening vereist om ze allemaal te pakken en dus die party nogwat waar je gestolen voorwerp moet terug krijgen. Kan hem maar niet vinden.