Xbox lens kapot? of wat?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterchief, 2 jan 2004.

1. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    Men xbox heeft de laatste tijd moeite om games op te starten en om dingen te laden.
    Je hoort de lens zoeken en tegen volle toren draaien dan opeens vertragen, en raar doen hij maakt echt een raar geluid dan (de lens)

Ook bij dvd's leest hij sommige chapters niet of is het beeld vervormt.
    Ik snap het probleem echt niet want ik heb men xbox van de launch en na drie maanden had ik toen ook al hetzelfde prob, helemaal naar duitsland gestuurd via ups ik was zeer blij van de service maar nu is het weer hetzelfde probleem!! Grrrr

Ik ging net gta double pack kopen maar nu mag men geld naar herstelling gaan! Hoeveel zou zoiets kosten? Dus waarschijnlijk nieuwe dvd lens en de werkuren....

of zou ik gwoon zelf eriets proberen aan doen,... de lens kuisen?

Zou het eriets kunnen mee te maken hebben dat men xbox in een tv meubel staat en niet zo goed verlucht is langs achter en zijkant, alleen van voor is het open.

Need help!! bellen naar xbox-help, zelf prutse, hoeveel kost et...

Altijd pech voor mij GVD :mad: :'-( hehe

2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Zolang je de garantie kan bewijzen komt Xbox even bij je langs en repareren ze hem voor je!;)
    en dus gratis!

En ja als je de handleiding even had doorgenomen had je gezien dat de Xbox goed moet kunnen ventileren, anders rakkt hij oververhit. Het lijkt me echter sterk als dit de lens aan zou tasten!

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    zonder garantie ook wel..

4. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    ahzo heb ik nog garantie? dan zou ik dus zogezegd 2 jaar garantie moeten hebben...

men pa houd die facturen enzo bij en hij zij van ja spijtig dat je geen garantie meer hebt dus heb ik maar de moeite niet gedaan om al s te kijken.
    ga ik s doen...

dat zou wel leuk zijn dan moet hij wel weer een week of 3 weg maarja het kost niks |:- :mad:

s kijke.

en ik denk niet dat ze naar me thuis gaan kome?
    Zou wel super zijn _O_

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  5. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt ervan met een Belgische Xbox :+

Heb je al een lens schoonmaak cd'tje geprobeerd?

6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Op elke xbox zit 2 jaar garantie, dit komt door nieuwe Europese richtlijnen geloof ik die dat voorschrijven. Mazzel dus voor jou :) Gewoon even bellen met de Xbox Service Lijn, en dan wordt hij gratis gerepareerd :)

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Re: Re: Xbox lens kapot? of wat?

Over dat overhitten kom ik laatst in de Bart Smid hebben ze zo´n Xbox kastje aangeschaft en ik stond er opeens bij stil dat nogal een gesloten ruimte is en bovendien erg dicht op de kand staat! Hoe kan dat?:confused:

8. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    Njah impulzz je hebt volledig gelijk

ik heb ondertusse al gebeld en idd nog garantie ze kome hem binnekort oppikke en dan heb ik hem binne weekje ofzo trug

moest ik het moete betale dan zei die man is het beter dat je een nieuwe koopt, leuk nieuws was dat :eek:

maar ok tot nu toe is alles goe geregeld dus nja bedankt xbox en julloe jonges voor me te helpe, hehe. _O_

btw gta double pack s zoo super goed mijn voorkeur gaat naar vice city.. :D

Deel Deze Pagina