Roadkill cijfer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mike-olist, 3 jan 2004.

1. mike-olist

mike-olist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik een game aanschaf lees ik altijd eerst een paar reviews, o.a. van xbw.nl, gamespot en IGN. Het gaat tenslotte om veel geld en het is zonde om een slechte game te kopen.
    Over het algemeen liggen de cijfers wel redelijk dicht bij elkaar, maar Roadkill slaat alles. Krijgt dit spel bij XBW een verschrikkelijk laag cijfer, namelijk een 1.5, bij gamespot krijgt het een 7,6 en bij IGN een 7,7!
    Hoe kan dat verschil nou zo groot zijn? Ik heb geen idee welke review(s) ik nou moet geloven

2. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een tof spel maar ik zou het huren niet kopen,
    je bent er vlug op uitgekeken.
    Heb je Live: koop dan Rb3.

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet cker, maar volgens mij geven bij IGN vaak een te hoog cijfer...Weet ik neit helemaal zeker, en tjah, het is aan degene die de review maakt het cijfer te geven en als het spel gewoon goed vind geeft hij/zij een goed cijfer, maar ik kabn je evrtellen dat roadkill zoals xbw.nl al zegt een slecht spel is!

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken zullen natuurlijk altijd verschillen, maar meestal komen de punten wel overeen. Alleen recenseren de verschillende sites op andere punten, en daar kan dus een groot verschil betekenen in het eind cijfer.

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht is het spel ook weer niet,als ik het een cijfer moest geven komt het meer in de buurt van gamespot.

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    XBM had een 6+ das toch nog zekers wel een voeldoende, en dus niet slecht! Redelijke game!

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dit spel is een hele slechte rip off van twisted metal, en alleen bedoeld om heel erg snel geld uit je zak te kloppen.....zoals zoveel titels......prijs kwaliteit verhouding is vaak totaal zoek bij xbox games

Deel Deze Pagina