Rainbow 6, 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kane, 31 dec 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    [Rainbow 6, 3] FAQ gezocht

Ehum, ik zit vast in de laaste missie. En ik was op zoek naar een FAQ, maar zelfs op gamefaqs hebben ze er geen. Weet iemand waar ik een goede faq kan vinden?

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    ehum nee.. want die link doet het niet..

4. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit je vast. Als je aangeeft waar je vast zit kan ik wel helpen.

5. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    airport level.. eigenlijk al zo'n beetje vanaf het begin

6. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Die link doet het niet omdat er een komma in staat, op het einde.
    Dit is de goede link: www.cheatplanet.com

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    bij het begin gewoon door de lobby heen stormen tot bij de toiletten. het lukt enkel als er geen terrorist wordt gespawnd in dat gebied. 1/3 keer word hij er niet gespawnt. als hij er staat, gewoon naar hem toe lopen, mission failed, dan herstarten.

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij het begin niet door de deur recht voor je gaan. maar door de deur links van je. daar door de gang de trap op en daar de kamer in. je kan je ff verstoppen in het keukentje. dan de kamer uit naar buiten, via het trapje naar beneden en een bommetje plaatsen... de rest moet je maar ff uitzoeken. het is hier na niet echt moeilijk meer..

9. montana

montana sam

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen met level 3 in rainbow ik heb de twee bommen onschadelijk gemaakt en moet nu een hostage bevrijden maar als ik die kamer binnenkom dan schieten ze die hostage dood en is de missie afgelopen iemand een idee hoe ik die hostage kan bevrijden .ik weet niet eens waar die zit in de kamer alvaqst bedankt

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste level:p zodra je hoort datie terrorist de deur achter zich sluit doorlopen, totdat je bij de trap met 't glas komt... eff wachten totdat die man 't deurtje van z'n kamer i/d keuken dichtdoet en dan de keuken in sneaken... weer eff wachten totdat ie in z'n kamertje zit... naar buiten... {daar wandelt weer 'n terrorist} gewoon zachtjes achter 'm aanlopen (wel op enige afstand:)) bommetje plaatsen en dan je blaffers trekken :D

Deel Deze Pagina