[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackOfBlades

    JackOfBlades Guest

    hobbes (1 en 4)
    3 lijkt op een zombie
    2 heb ik geen idee van
     
  2. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nopes, nog niemand buiten Lionhead heeft Jack Of Blades gezien. Ziet er retecool uit die Jack!
     
  3. wiepie

    wiepie Guest

    Hoe zit het eigenlijk met de wapens in het spel, ik zie namelijk alleen maar zwaarden op de screens. Zit er ook een pijl en boog in?
    Kun je de wapens ook magische krachten geven zoals in Morrowind?
     
  4. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten bogen in het spel. In die scan een paar pagina's terug zie je tenminste een plaatje ervan met commentaar erbij dat je er een speciale targeting-modus voor hebt.
     
  5. wiepie

    wiepie Guest

    Een paar pagina's terug vroeg men zich af of je ook mensen in een dorp kunt vermoorden. in een filmpje op fablefrance zie je het gewoon.klik hier voor het filmpje, is wel in het frans maar als je naar onder gaat en dan volgens mij filmpje 4

    edit: Is wel nogal slecht kwaliteit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2004
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Hmm dat er een pijl in boog inzat wist ik wel. En je ziet wel wel een beetje veschillende zwaarden maar hoeveel verschillende zijn er ongeveer? En hoe kom je eraan...
    verandert dat zwaard mee terwijl jij zelf ook verandert (want tot nu toe zie ik steeds helden met reusachtige zwaarden en meer diefachtige met wat dunnere zwaarden.

    En zijn er voor de rest nog meer wapens? op zwaard en pijl en boog na dan?
     
  7. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er heel veel verschillende items in het algemeen zijn. Het is zeker cool wanneer je alles kunt oppakken wat je ook ziet. Zoals morrowind alleen nog uitgebreider. En dat je dan een eigen huis kunt kopen en dan helemaal inrichten. Net zoals morrwind, iemand in een huis vermoorden en dan zijn huis leeghalen en dan jou eigen spullen erin dumpen.
    ik weet het, ik ben een morrowind aanhanger
     
  8. Gazbombz

    Gazbombz Halo

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic:
    Mrjig (Logistic2) en Logistic (Mrjig2) hebben een IP blok gekregen vanwege hun gedrag in de tread over The Sims: Bustin' out (of hoe het ook heten mag). Maar ik ken ze allebei van school en vanmiddag zal Logistic mij ff wat info sturen. Dus als ze nog nieuws weten zal dat wel via mij komen.

    Back on topic:
    Die Monster zien er wel gek uit Sharontjuh! LotR style. En aangezien ik een groot fan van de LotR films ben kan ik niet w88 tot Fable hier uitkomt :D _O_ :D
     
  9. Gazbombz

    Gazbombz Halo

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat info van Logistic en mrjig:

    Je kan alle items van de wereld van Fable gebruiken als een Wapen..
    Zo ook koekenpannen.

    Er zijn verschillende groepen in het spel die je kan joinen net als bij Bloodlines the Masquerade.
    Deze groepen zullen waarschijnlijk ook tegen elkaar vechten.
    Dieren zullen niet alleen jou aanvallen maar ook andere dieren die niet van hun eigen ras/soort zijn.
    Dus je zal regelmatig diersoorten zien vechten, of jij dan gaat meehakken bepaal je helemaal zelf.
    Ook het weer zal een grote rol spelen, verschillende diersoorten zullen zich niet meer laten zien, en ook overstromingen
    op kleine schaal komen voor.
    Ook is er vrij gegeven dat er meerdere manieren zijn om je voort te bewegen, en dan bedoel ik niet alleen met een
    groot insect zoals in Morrowind, je zal bijvoorbeeld kunnen zwemmen.

    Ook zal je uit shops gegooid kunnen worden om dan vervolgend een raampje in te meppen om dan naar binnen te klimmen en dan
    alles te kieren. Waarschijnlijk zullen er geen explosieven kunnen gebruikt worden.. :mad: Om dat zelfde gebouwtje
    dan volop op te blazen.. Altijd Jammer zoiets..

    Nog even een update voor het combatsysteem:
    Je kan blokken en aanvallen, uit verschillende combinaties kan je waarschijnlijk combo's halen
    en zo meer experience punten krijgen.
    Het vechten gaat realtime en je beland niet opeens in een arena
    (zie Final Fantasy) maar vecht op het werkelijke stuk grond.
    Het Camera werk is nog niet echt bekend maar zal waarschijnlijk centraal zijn gericht op het gevecht.
    Ook zal je als je stealthy te werk gaat (dus bijvoorbeeld iemand van achter aanvallen met een bijl en dan diezelfde bijl hard op zijn hoofd laten
    neer komen) meer damage maken bij je tegenstander.

    Ook kan je je eigen wapen zelf veranderen.. graveren, andere kleuren, aanpassen in de blacksmith
    (hierbij moet je denken aan stekels, grotere blades etc.)
    en je wapen kan legendary worden.. dit kan met alle wapens..
    Ook magie zal een groot gedeelte van het spel innemen.. door bijvoorbeeld een push force te gebruiken kan je je vijand over het veld slingeren.
    Om dan te eindigen met een finale klap op de kruin van je vijand. }:]

    Hier nog wat plaatjes:

    Hier zie je die zogenaamde orbs.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    Thanks for the info mrjig en Logistic _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  10. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, niet helemaal bedankt voor de info aangezien er veel verkeerde info instaat... :mad:
     
  11. Gazbombz

    Gazbombz Halo

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze info van Logistic en mrjig en die hebben veel tijd gestoken in het opzoeken ervan op Forums van andere goede sites. Deze feiten zijn gegeven door iemand die meewerkt aan het project Fable. Op dit forum kon je vragen stellen die hij beantwoordde. Het zou kunnen dat er misschien iets fouts instaat maar wat is er volgens jou fout? Wil je dat aub even melden zodat ik het uit de post kan halen :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  12. wiepie

    wiepie Guest

    zijn die orbs eigenlijk die witte dingen op dat eerste plaatje
     
  13. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gazbombz, ik ben de webmaster van de fable forums, ik werk voor lionhead... Zwemmen is bijvoorbeeld bij mijn weten al geen feature. Ik ben met vakantie momenteel (voor de kerstdagen), dus ik ga die hele post niet uitspitten.

    Vertel Logistic en mrjig dat Fable een superleuke game is, nu al en dat het verslavende gameplay heeft. Leuke diepgang en spetterende graphics. Zeg er ook bij dat ze niet erg veel van Fable kennen, maar dat ze voor work experience een week kunnen testen bij lionhead. Dan zie ik ze irl...

    - 420 -
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    In een filmpje zag ik het ventje wel eens tot borsthoogte in het water gaan. Kan je dan niet dieper ofzow???
    Zou wel spijtig zijn.
    In zelda ocarina of time was dat wel cool.
    Ka
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    In een filmpje zag ik het ventje wel eens tot borsthoogte in het water gaan. Kan je dan niet dieper ofzow???
    Zou wel spijtig zijn.
    In zelda ocarina of time was dat wel cool.
    Kanje vissen in fable?
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee :p
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm spijtig, zulke details & minigames maken een spel wel veel beter. IMO hé.
     
  18. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel vissen in Fable. :D
     
  19. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral niet stoppen met Info geven over Fable Sam, je weet dat ik al die info goed kan gebruiken;)

    @Mrjig en Logistic: Ik zou graag willen zien dat jullie stoppen met het geven van info via wie dan ook aangezien veel van jullie info fout is|:-
     
  20. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Sam is net vertrokken naar het vliegveld om daarna gelijk door te vliegen naar Engeland. Vanaf morgen kunnen we m dus weer op www.lhtimes.com zien op de Sam Cam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina