Halo lvl 4, zit vast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spud, 3 jan 2004.

1. Spud

Spud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles afgemaakt wat maar kan in dit level. Nu weet ik niet hoe ik verder moet. Ik krijg geen aanwijzingen behalve "Find the Ship's Brig en rescue captain Keyes." Maar da's alles. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om verder te komen? Bvd

2. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zekers een Noob, De hele wereld heeft da spel al minimaal 16keer uitgespeeld en jij nog niet?? maar hoe heet da level?

3. Burnout

Burnout LOTR!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vijanden volgen

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt zoekn in dat level, als je een half uurtje bezig bent kom je er vanzelf wel. Het is ergens op de 1e verdieping in de gevangenis. Gewoon ff zoeken.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    waar ergens zit je vast in het lvl, en wat heb je dan al afgemaakt? Hier kan ik weinig mee.

6. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL:+, Je bedoeld lv3 waarbij je met een Sniper begint.

En breng voor de verandering wat meer info in je post.Ik kan daaraan echt niet zien waar je jezelf bevind (in dat lv).

7. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Dunpeal als je niets meer te melden hebt als je bent zeker een Noob, reageer dan gewoon helemaal niet? Omdat jij het spel dan wel '16 keer' hebt uitgespeeld, hoeft niet te betekenen dat iedereen Halo zo makkelijk vind. Zo vergal je uiteraard de sfeer op dit forum.

8. Spud

Spud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil Dunpeal, ik ben een Noob (vertaling hiervan mag ook nog wel even) ;-) blijkt btw level 3, the truth and reconcilation?, in tweede deel te zijn. Heb al een half uur rondgelopen, komen gewoon geen aanwijzingen. Je hebt daar drie verdiepingen, midden in hangt zo'n schip (termen zoals jullie die kennen, heb ik even niet hoor). Rondom die drie verdiepingen heb je allemaal gangen die je naar de drie verdiepingen leiden. Hopenlijk kunnen jullie hier wat meer mee.

9. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet op zoek naar captain keyes die door de Covenant gevangen is. Captain keyes zit (hoe verassend! :)) in de bajes van het schip. Volg de open deuren om er uiteindelijk te belanden. Er is maar een route voor zover ik me kan herinneren.

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    volg gewoon de weg en dan vind je het wel. Simpel:p

11. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn twee gevangenissen in dat level. ik weet nu niet de precieze weg uit mij hoofd maar misschien heb je wat aan deze walktrough

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die route is wel kut, maar ja zo moeilijk is het nou ook nog weer niet:+

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    een n00b is een denigrerende benaming voor een newbie, iemand die net nieuw is op een forum, of in een spel. Vaak stellen n00bs domme vragen, of zeiken ze iedereen af.
    En wat betreft Dunpeal, hij is gewoon een n00b met een hoop eigendunk en zonder sociaal leven :{

14. Spud

Spud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er al uit, bedankt iedereen. Als ware Noob, zal ik nog wel eens vaker terugkomen met mijn "domme" vragen. ;-)

15. -[XTC]-ThUnDeR

-[XTC]-ThUnDeR gamer 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    domme vragen bestaan niet.

16. choppah503

choppah503 GRUNN FC

Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd wel ergens een kleine ingang die je niet zo goed ziet gewoon om je heen kijken en wat langs hoekjes en je vind wel een gleufje :p

17. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar ook volgens mij...
    ben je daar waar er allemaal deuren dicht zijn en waar alle vijanden onzichtbaar zijn...je staat in zo'n soor cirkel met volgens mij 4 deuren??

18. Jurgen

Jurgen Mordoc's Gate

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat lvl dat je in het begin naar zijn warp moet gaan, dan word je omhoog gezogen... dan kom je in een ship. als je daar w8 komen er ventjes, ventjes, en van die onzichtbaren...alles killen.... dan gaat dat ventje tegen je lullen, (die informatie geeft enzo) dan kan je weg door een grote deur... Maar dan zit er een deur die niet open kan...je maten zeggen dat je van de andere kant de deur open kan maken... loop weer terug en dan gaat er een deur open....

Deel Deze Pagina