Ik heb een vraag over kotor. Ik ben nog niet ver maar ik ben in the lower city ofzo en ik kom er steeds mines tegen maar die kan ik niet onschadelijk maken hoe komt dat???
Je kan ook een ander character gebruiken. Een soldier kan bijvoorbeeld moeilijk mijnen onschadelijk maken terwijl scoundrels dit wel ma
Nee, misschien zitten er in je party mensen die betere skills hebben voor het onschadelijk maken van mijnen (als je skill te laag is zie je de mijnen überhaupt niet, mensen met betere skills kunnen de mijnen zien en dan ook onschadelijk maken)
en als je nog betere skills hebt, kan je ook ze opnieuw gebruiken. Maar om nou helemaal overnieuw te beginnen, dat lijkt me niet zo slim.
gewoon langs lopen en anders doorheen lopen en weer healen, daar is op dit moment niets aan te doen. Als je wat verder in het spel komt kun je je demolitions skill upgreaden of party members gebruiken voor het defusen van mijnen.
als je die mijnen niet kan zien moet je gewoon wat zachter gaan lopen. als dat ook niet helpt heb je een te lage awareness skill. mission kan wel makkelijk die mijnen zien dus als je gewoon ff van character wisselt is het probleem opgelost