Ik vroeg me af wat de aantal frags per minuut van andere gamers zijn bij unreal championchip. Die van mezelf is 8.54. En oja, heeft iemand hem een keer uitgespleeld op godlike? (ik ben bij masterful op de helft)
Lekker makkelijk patsten hier zonder een makkelijke manier van controle . Pics van digicam erbij is handig denk wil het wat worden.
Met insta gib kan ik het ook wel (en ik ben helemaal niet goed in dat spel) zonder insta gib in single player haal ik soms 5 per minuut
met instagib schiet het idd al lekker op daarmee heb k iets hoger als 18 gehaald.. zonder instagib iets boven de 7
Ik zou wel willen maar dat gaat een beetje moeiklijk als je hem al hebt weggeklikt, maarjah had wel een digitale camera maar die heeft mijn nichtje van de euromast gegooid Samen met het tasje waar ik geld in had
op flux 2 haal je heel snel een hoge score met instagib dan komen ze met bosjes tegelijk door die deuren heen zetten. dan moet je m naturlijk wel opt laagste niveau zette anders ben je zelf dood probeer maar s ik had iets van 4 monsterkills achter elkaar
patsen?? is heel normaal naar mijn idee. Ik speel wel alleen maar instagib of speelde want heb de shit verkocht.
Masterfull Sun Temple Double Domination 10 mins - 5 punten 8,?? mutator: geen Geweldig, zitten snipen bij een dominationpoint. Drie-vier ventjes komen de trap op, drie-vier headshots achter elkaar. Dat klinkt ruig als die stem dat zo snel achter elkaar moet opnoemen (ook double kill enzo he)
wat kan je eigenlijk allemaal halen bij unreal championchip??? ik weet wel levels, maar kan je ook andere dingen halen???
Mijn record is iets van 45 nog wat frags a minute op xbox live met instagib. En ik heb een paar keer gehad dat de monsterkill is opgehouden omdat ik er zoveel had. Bij 8 stopt die geloof ik ermee.
Bij Unreal Championship heb je dat toch niet? Dat van, Killing Spree//Dominating/Rampage/Godlike/Wicked Sick, etc (ik weet niet precies). Maar met UC had je dat niet, vond ik nog zo jammer.