alleen het zal wel niet anders kunnen, maar van die laatste zit die spoiler zo hoog, of ligt het aan mij?? vind ik zelf niet zo heel mooi om eerlijk te zijn..
Echt mooie auto's! Heb 'm gisteren uitgespeeld met de Skyline, dus heb nu alles (behalve alle magazines :{ ) dus ik zal nu 's een leuk autotje in elkaar gaan knutselen . Maar ik kan 'm niet posten want heb geen digicam !
omdat je sommige online moet halen bijv zoals als je bove de 300 rep komt in drag ofzo krijg je nog een magazine
Inderdaad, ik heb de Xbox versie. En ik snap ook niet waarom ik niet alle magazines heb. Vriend van me heeft 'm uitgespeeld op de PC en die heeft ook niet alle magazines..mischien omdat je die dus online moet vrijspelen. Maar hoe moet dat dan op de Xbox .
hmmm ja nu je het zegt...ik heb m ook uitgespeeld op de pc en heb maar de helft van de magazines....en online kan ik ook niet meer miss moet je meer style points halen op ce xbox voor alle magazines ofzo??
de reden waarom je niet alle magazines haalt, ligt misschien aan het feit dat je de underground mode alleen op easy en medium hebt uitgespeeld en niet op hard mode
Dat zal het 'm inderdaad wel zijn, heb eigenlijk maar 2x van de 112 races op Hard gereden . *shame* /edit: ik ga opnieuw beginnen en dan wel op Hard rijden!
Nou hier dan even een auto van mij. Ben nog maar op de helft ongeveer. Dus hij word nog vele male mooier. Maar dat komt snel.
M'n broer werkt in een gameshop waar ze ook allerlei figurines en modelautootjes verkopen, die officiele wagens van The fast & the furious zijn erg mooi afgewerkt zelfs met een neonlicht onderaan de wagen kosten geloof ik 25€, dat valt eigenlijk nog mee sommige collector items gaan tot over de 400€
@ baltimore raven, heeft die gameshop van je broer een site waar je ze kan bekijken, of geef anders t adres van de winkel dankje
Jemig heej, lukt maar niet om race 106 uit te spelen(bij mijn buur) hij heeft de beste auto onderhand maar het lukt gewoon niet om 1e te worden, het zijn 7 rondes geloof ik, en in het begin kan je 1 auto klem rijden, maar altijd 2e! Tips?
Ik zorg altijd dat ik dicht in de buurt blijf van de 1e en dan zoals hierboven wordt vermeld bij het einde de NOS gebruiken. Wordt je misschien wel NET 1e maar je hebt wel gewonnen @Baltimore Raven: Ik wil ook wel weten welke gameshop het is en of ze een site hebben waar je eventueel kan bestellen?!
Wat vinden jullie de lijpste game modes, ikke tog drag, drif is wat te makkelijk en time trial haat ik het meest