Ik zit met het volgende: Ik zit nu in missie 3 (dacht ik) waar je op het FBI-gebouw op moet. Je assistente gaat het volgende dak op met zo'n touw. Er word wel uitgelegd wat je moet doen, maar ik snap er niks van. Dus kan iemand mij uitleggen hoe je met dat touw naar boven komt?
Moet je niet uit je "gadget menu" dat ding halen wat zon touw schiet. Dat doe je met je Dpad. dan moet je op die haak in de lucht schieten.
Whaha ik heb de handleiding ook niet en heb een vraag! Wat betekend eigenlijk als je links onder in beeld bij je levens meter die cirkeltjes ziet verschijnen? Soms zijn ze er en soms niet! Wat geven die aan?
Wie weet hoe je verder kan komen in de volgende level: Sanctuary Hall 1. Je ziet een grote steen met een soort 'teken' in die steen. Er staat ook een hekje omheen. Je ziet ook een handje, wat wil zeggen dat je er iets mee kunt, maar als ik dat handje zie en op de X knop druk, gebeurt er niks. Ik zou echt niet weten wat je daar moet doen. Wie weet het wel? Er is btw ook een kamertje waar allemaal schilder spullen staan. Wie kan me helpen?
als dat het kleine kerkje is dat je bedoelt, dan moet je bij dat grote kruis dat op het altaar staat gaan staan en dan moet je op X drukken(een paar keer). en dan valt het kruis op de steen in de vloer en kun je weer verder
Je moet naar dat kamertje gaan met al die schilderspullen. Als je bij het binnenkomen daarvan naar de muur loopt recht tegenover je, dan kun je op een steen drukken. Er gaat dan een geheime ruimte open met wat documenten en het ontbrekende stuk dat je in die grote steen moet doen.
Ik had nog een vraag, missie 5 volgens mij, met die militaire basis. Hoe kom je verder aan het eind van het terrein? De trap staat onder stroom, en met de dozen die er staan, kom ik niet op het dak. Kan iemand mij helpen?
Je moet ergens de stroom uitschakelen, volgens mij. Kijk ff bij start daar boven staat wat je moet doen.
kijken jullie nooit filmpjes ofzo je moet 4 generatoren uitschakelen verspreid over het gebied. Het zijn de huisjes met de rode lampjes
precies, maar wees wel stil en zorg dat ze het alarm niet af laten gaan anders is het mission failed. wel stom dat je die ventjes net voordat ze het alarm induwen nog kapot kan schieten met een geweer dat gewoon lawaai maakt. dat zou toch andere ventjes moeten waarschuwen.
ik heb dat level a la rambo uitgespeelt ,alles overhoop knallen en de mannetjes die naar de alarmknop rennen het eerst uitschakelen
ja dat kan ook, maar dat vind ik er eignelijk zo stom aan. of je moet het gewoon zien als de vrijheid van het spel. dan is het alleen maar goed natuurlijk. owja werpmesjes zijn gaaf