Het is wel een cool blad vooral de demo's zijn soms wel cool, ik koop soms dat blad omdat er dan een toffe demo op zit maar anders is het blad veelste duur 14 euro is bijna 1/4 van een volledig spel.
ik heb er een abonnement op, en vind het echt een top blad, vet dik boekje met altijd wel 1 leuke demo (gem. 4 a 6 demos per demo disc). als abonnee betaal ik maar 9 euro i.p.v 14 euro.. maar heb erg veel problemen met de levering, het boekje komt vaak niet op tijd en ik krijg het vaak dubble vanwegen misverstanden van mij <> helpdesk.
volgens mij is de het blad: £5,99 das is ongeveer €9,-. maar das wel heel goedkoop als je ziet hoe duur het is in de winkel... ene een abo is dan €120,- (heb je 13 magazine`s)
ik heb alle OXM's vanaf uitgave 4. Het blad vind ik veelste duur maar ik blijf m toch iedere keer kopen voor alles wat er instaat en natuurlijk ook voor de Demos.
staat er echt veel info over games in, want ik wou ook lid worden van XBOXM maar heb het eigenlijk nog nooit gezien.(in de Magazine dan) ik vind het zelf nie zo dat ik lid wil worden voor de demo's. het is alleen handig dat je kan uitproberen en kijken of je die game leuk vind om te kopen. ik ben zelf al lid van PU, welke is beter???
Wel als je ook dubbel moet betalen en anders, wat moet je met 2?? (de meeste mensen hebben maar 1 xbox dacht ik)
het blad is niet echt goed, zo stond er bij de preview van T.H.U.G. dat ie only on xbox was. ik koop het wel regelmatig, de domo;s zijn wel leuk
Dude, als je alles en iedereen af gaat rekenen op een enkel foutje wordt het niks in deze wereld Ik vind dit niet echt een sterk argument van je...
Eerst kocht ik het blad altijd maar daar ben ik nu mee gestopt. opzich vind ik dat wel jammer van de demo's. Maar in vind 14 euro toch wel iets te duur voor dit blad ook al zit er dan een demo disc bij.
niet echt, maar ik vind het natuurlijk niet leuk om 4 weken op een blad te wachten proefabo? dat heb ik niet gezegt , ik betaal gewoon 79,95 pond per jaar.. *pats* ik heb ze allemaal vanaf 1 *pats*
Wat ik zou willen zien bij bladen met demo's, is dat de bladen en demo's allebei apart verkocht moeten worden. Ik snap dat dit natuurlijk niet mogelijk is aangezien de demo ook als lokkertje voor het desbetreffende blad bedoelt is.
Dat klopt niet wat je zegt, het is een abonnement van 3 nrs, je ziet alleen die 3 vorige covers omdat ze niet in de toekomst kunnen kijken. snap je? Trouwens, wij (nederlanders) kunnen daar overgens niet eens aan mij doen. je moet gewoon als Nederlander de volle (79,95 pond) betalen wat dus neer komt voor europa (belgen dus ook) : 79,95 pond hiervoor krijg je iedere maand je tijdschrift (te laat) gratis bezorgt in de bus.