Ik zit vast in rising sun in het eerste level pearl harbor, maar wel waar je al loopt ,aan het einde moet ik die tank van boven vernietigen maar ik kan nergens een uitgang vinden naar boven toe. En ik moet een radiocontrole post vernietigen en die kan ik ook niet vinden . iemand
je moet die tank niet uitschakelen, je moet ergens bij die huisjes een riool in. daarna komt die radiopost pas ergens bovenop de tribune van een voetbal stadion. b.t.w. rising sun sucks
he bedankt man en ik vind hem wel erg leuk ,hij is wel niet mooi ofzo maar speelt wel lekker is is gewoon weer lekker schieten
Als je niet verder kunt komen in level een ben je echt zielig Als je niet verder kunt komen in level een ben je echt zielig
Re: Als je niet verder kunt komen in level een ben je echt zielig en wat ben je als je zo'n loze post neerzet? dit forum is ervoor om mensen te helpen als ze een probleem hebben..en om het gezellig te houden. met posts zoals die kom je geen meter verder
ik vind dat mensen zoals reznor 2000 gewoon van dit soort sites moeten geweerd worden,ik bedoel maar wie is hier nou eigenlijk zielig zo,n opmerking zegt meer over jou dan over mij groeten montana
hoe kom juh uit het hotel van singapore nadat je dat as vergadering heb bijgewoond en iedereen heb neergeknalt??