1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

lotr return of the king

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefan1987, 21 dec 2003.

  1. stefan1987

    stefan1987 xbox freak

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen!! ik heb een vraagje! bij lotr haal ik het nooit om de muur van minas tirith te verdedigen! ik heb al 1 katapult gevonden! maar het lukt me nooit om alle orks tegen te houden, die ladders komen steeds terug tegen de muur! weet iemand wat ik moet doen om het level te halen, alvast bedankt greetz stefan
     
  2. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het 2de level van gandalf ?? daar zit ik ook vast.
     
  3. stefan1987

    stefan1987 xbox freak

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey het level waar ik vast zit is het level waar gandalf de muren van minas tirith moet verdedigen. ik haal het echt neit ik heb al 100 x geprobeerd! dus het is niet level 2 maar weet iemand hoe ik dit kan halen! greetz stefan
     
  4. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb dat level al gehaald.
    De tweede wachttoren (rechts op het kaartje) moet je aanvallen met je toverstaf (knallen dus) voordat die toren tegen de muur staat, want aan die kant is geen wachttoren. Ik heb er ook lang over gedaan, ik probeerde van alles en toen lukte dit.
    Daarna kan je het beste die linker toren aanvallen met de katapult. En dan komt ook zo'n draak (ik weet even niet hoe die heet) en die moet je ook schieten. die stort dan neer op een stenen toren die dan instort en verder moet je het zelf maar uitzoeken. Als je dit weet, kan het nog wel ff duren.

    PS: ik zit nu vast bij: De Zwarte Poort. Als jij die gehaald hebt, kan je mij dan wat tips geven???
    mzzl
     
  5. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand wat tips om de tweede missie met die king of the dead te doen

    het lukt me om die king af te maken... maarja dan moet je heel snel huppelen vanwege de stenen en opeens staan er 8 ventjes die je moet afraggen... dat lukt me SOMS en daarna komen er ope ens weer 8 ventjes die je moet afraggen

    tips are welcome...
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je problemen hebt met levels omwille dat je te snel sterft is het sowieso handiger om eerst wat te trainen bv co-op in de level southerngate. Gewoon overrompeld worden door van die orks zonder schild, gewoon snelle aanvallen heel de tijd en je zal zien dat je na een paar keer spelen echt snel wat levels bent gestegen.

    Ik heb die level met mijn al-getrainde aragorn gewoon uitgespeeld. Gewoon heel de tijd de 'hele' muur aflopen en telkens bij ladders snel op B drukken en verder soms wat snelle aanvallen tegen orks op de muren. Zeker niet lang stil blijven staan bij aanvallers die de muur al zijn opgeklommen. Het enige moeilijke is zien dat je die aanvalstorens op tijd hebt uitgeschakeld. Moet wel lukken.

    Misschien je karakter eerst wat in co-op trainen ofzo? Anders kan je best de eerste ventjes die je tegenkomt met je boog vanop die smalle richel afschieten en de rest van je gezelschap laten voor je laten zorgen dat er niemand bij je komt. Bij die 2e groep moet je als je teweinig health hebt direct degenen aanvallen met de groene healthbar, deze zijn moeilijk maar laten ook healthpotions vallen eenmaal ze zijn verslagen.
     
  7. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm je bent daar maar in je eentje hoor er is niemand verder in je gezelschap en ik speel niet in co op
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    dan heb ik co-op voor, maar heb het ook al uitgespeeld in single player dus, gewoon die muur heel de tijd op en af lopen en waar het gaat ladders wegduwen, moet wel lukken...
     
  9. paulspann

    paulspann Manager...

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat level heb ik ook enige tijd, tot grote ergernis over gedaan |:-, maar iig wel gehaald!
    De tweede toren aan de rechter kant weg blasten met je staf, ik heb daar ook lang een 2e katapult gezocht... als die draak komt zou ik em niet neerhalen want dan blokt ie de weg af zodat het moeilijk is om aan de andere kant te komen....

    Gewoon blijven proberen en succes ermee

    greetz paul
     
  10. paulspann

    paulspann Manager...

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je bij je teamgenoten in de buurt blijft, ik had toen gekozen voor gandalf omdat zijn staf heel sterk is en hij heeft een goede special abillity die handig is in deze drukke situatie. Je moet iig heel veel je staf gebruiken als het druk word en zorgen dat de andere hoofdrolspelers niets overkomt. Good luck
     
  11. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het blijft moeilijk. Ik heb het al heeeel vaak geprobeerd, maar volgens mij moet ik nog iets weten. Heb je tips hoe je die grote orcs (met zo'n groen balkje boven hun hoofd) snel kan afmaken? Ik heb al ondekt dat het na het gooien van een speer makkelijker wordt, maar het duurt nog steeds best lang. Ik vind het ook raar, want als je naar zo'n grote trol een speer gooit, issie meteen dood, maar met zo'n fat orc word het moeilijker. Met Aragorn gaat het bij mij beter, maar nadat ze roepen: "Take a defensive position", zijn er al gauw 3 grote orcs op de heuvel en dan word het te veel, want als je met een bezig bent, zijn die andere 2 je vrienden aan het raggen, dus...

    Alvast bedankt.
     
  12. KoRn

    KoRn Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op pelennor fields daar krijg ik die tweede olifant nie de gemold . Kan iemand mij daar mee helpen??
     
  13. paulspann

    paulspann Manager...

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    @xbox-daan
    Die orcs met zon groene balk boven hun hoofd moet je met een paar krachtige klappen (y knop) eerst hun schild mollen. Als dat gebeurt is gaan ze veel sneller dood en dan is het idd nog wel moeilijk maar dan is het wel beter te doen.

    @korn
    Om die tweede olifant (mumakil) te mollen, moet je naar de andere kant sprinten, ergens naast de eerste katapult kan je naar beneden, veel succes
     
  14. KoRn

    KoRn Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx

    bedankt maar ik heb het spel al geruild tegen SWAT global strike team*)
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben een soort armor. Dat moet je er eerst afrossen met Y.
    Daarna, als er health van ze afgaat, zijn ze simpel.
    Als je dat gehad hebt, dan ........... *)
     
  16. pzonic

    pzonic gamer

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel in co-op en we zijn nu in het eerste level van Sam en Frodo aangekomen, dat level zelf is vrij simpel maar op het einde, ik denk toch dat het einde is, staat er een onverslaanbaar ventje, omringd door nog wat boogschutters enzo, achter hem zijn er van die potions, we hebben al meermaals geprobeerd maar dat begint me toch wel de keel uit te steken, heeft er iemand een tip/tips om die klein te krijgen ?
     
  17. denandy

    denandy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eerst die boogschutters gedood , die grotere is veel langzamer dus dat lukt wel ,
    en om die uit te schakelen moet je eerst de zware slag gebruiken , die om schilden te breken , want hij heeft een soort schild op zijn buik ofzo , en als dat gebroken is gewoon snelle slag , en dan gaat dat vanzelf
     
  18. pzonic

    pzonic gamer

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, snel eens proberen :)
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die mega ork niet gedood, ik schoot eerst al die boogschutters neer, toen lokte ik die reuzze figuur mee en deed gauw de poort open, toen kon ik er gewoon langshuppelen.
     
  20. masterchief99

    masterchief99 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het zo een moeilijk spel .Je moet niet teveel een y-aanval gebruiken de a-aanvallen zijn veel beter en je afstands wapen is ook heel handig .
     

Deel Deze Pagina