xboxmen zegt sorry !!!!!!!!!!!en heb advies nodig!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxmen, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmen

xboxmen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry guys ik ben nog nieuw hier dus sorry voor de onduidelijke topic! je weet wel(??????????xbox???????)

ik zal het nog es proberen:mijn vraag is eigenlijk waarom hebben jullie een xbox? wat heeft de xbox nou wat een andere console niet heeft? en ik heb gezocht naar een samsung drive en ik heb ergens gevonden maar die is wat duurder: je weet wel ze hadden een actiepakket terwijl ik ergens anders ook een actiepakket zag maar veel goedkoper maar dan wel met een philips drive!Nou welke zou ik halen? of zal ik wachten en toch maar gaan voor een samsung drive??
    Terwijl ik snap de verschil echt niet! Wie kan mij helpen???

ALVAST BEDANKT VOOR REACTIE'S

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    een samsung drive kan geloof ik een paar cd's afspelen die de andere niet kunnen maar ze kunnen allemaal games af spelen dus....

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    topic titel is nog steeds wazig. Sorry aanbieden is niet nodig, misschien een PM'tje naar de betreffende mod. Gaat namelijk niet alle 9000 leden aan. Wat de Xbox heeft? check de console war topics in het Xbox Hardware forum (meende ik): Veelal genoemd is Halo, DVD mogelijkheid, harde schijf, Dolby Surround 5:1 etc
    over samsung/philips probleempje kan ik je geen advies geven.

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt gezien wat ik over heb geschreven?

Heb je het nou nog niet geleerd?????????????????:)

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij had ik je al gewezen op de [search]Zoek functie[/search]... Maar goed..

In deze thread staan de verschillen tussen de dvd spelers. De link van de thread "Waarom hebben jullie een Xbox" was al gegeven in je vorige gesloten topic.

Nogmaals wijs ik je op de [faq]FAQ[/faq], want ook dit topic is totaal overbodig als je die had gelezen en gebruik had gemaakt van de zoek functie...

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina