hallo mensen Ik zit in manor's house en ik moet geesten verjagen. Kan iemand me uitleggen hoe ik de geesten moet verjagen. Mail het antwoord naar wthebest_25@hotmail.com Frank
Je moet eerst een missie doen (gellof dat 1000 sil. aan meubels is) en dan krijg je een object. Het is een soort glazen bol. Deze bouw je en vervolgens maak je een party. Dan ga je met die glazen bol aan de gang en toen had ik hem uitgespeeld
je hoeft er geen party voor te houden...je moet gewoon 2 x aan die tafel zitten en iets doen eehm..expire ghosts ofzo...iig geen spell fortune doen
zoals gewone sims alleen ze zijn doorzichtig en lopen door muren met een stofwolkje erachteraan...ze komen tevoorschein na 12 uur en doen niks anders als vervelende geluiden maken en af en toe iemand laten schrikken...saai
Waarom mailen, je vraagt iets op een forum (een bespreekplek) dan is het wel zo handig als andere er ook van kunnen leren ipv lekker op de egotrip de antwoordjes in de mailbox te krijgen
The sims antwoord Bedankt he robbert . Neom: ja je hebt eigenlijk wel gelijk met dat mailen. In ieder geval iedereen bedankt.