Wannabe mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mr.ed, 3 jan 2004.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ook dat is al een paar keer eerder besproken, maar is geen optie aangezien iedereen hier voor de fun komt en niet eerst een hele toets moet gaan doen voordat hij/zij hier kan gaan posten, het is geen school (god luck!)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Niemand moet zich gewoon bemoeien met moderaties. Hoe verleidelijk het ook is, als je echt wil helpen kan je beter naar een mod die online is een PM sturen, deze zal er vast en zeker zo snel mogelijk werk van maken. De rest die allemaal in een thread lopen te blaten zonder de topicstarter eigenlijk op weg te helpen zijn gewoon post-ziek en willen alleen de post-count omhoog krikken of ff z'n naam laten zien ofzow.
    Nogmaals, als je de wannab-mod wil uithangen: Stuur een PM, mail, of gebruik de meld dit bericht bij moderator knop, alle overige wannab-acties worden daardoor overbodig :cool:

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik jullie doodga gooien met urls van threads die niet volgens het boekje zijn, worden jullie ongetwijfeld zeer moe van me. Hetzelfde geld denk ik voor het "meld dit bericht bij een moderator" knopje. Wat gebeurd er eigenlijk precies met zo'n melding?

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Komt in het modhok terecht

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet precies ... er word een e-mail gestuurd naar de admins en de desbetreffende mods die het forum beheren ... zo kreeg ik de mailtjes van Live en Networking ... moet een probleem snel opgepakt worden .. kan je beter een e-mail/pm sturen naar een mod die op dat moment on-line is ... kan het wachten gebruik je de knop "meld dit bericht aan de moderator" ...

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Persoonlijk word ik eerder moe van die wannab-dudes :)

7. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

moe je wat vroeger gaan slapen :+

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dit bedoel ik dus ook, zou dat beleid dan niet wat strenger nageleeft kunnen worden op een of andere manier door het strenger behandelen van deze loze, frustrerend irritante posts?
    Ik denk dat het dan voor iedereen leuker en makkelijker word, ik bedoel wat is er nou leuk aan wannabe mod zijn :confused:, een beetje heel de dag bezig zijn met het corrigieren van andere mensen met zijn alle.

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die wannabees corrigeren jep dat klopt maar hoe noem je die vervelende leraren Nederlands die mij op spelfouten gaan betrappen?:confused: Zwaar irritant; ja eehhh, ik weet of je het weet, maar ehhh Colin Mcrea schrijf je zo: Colin Mcrae... Ja en dus, je weet toch wat er bedoeld wordt, het lijkt wel een soort inburgeringscurcus!

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat noem ik niet precies wannebe mod gedrag. het is tog ook niet zo, dat als er iemand in elkaar wordt gertrapt door iemand, hem niet gaat helpen.. omdat het de taak is van de politie. dit is net zoiets. soort sociale controle.

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :confused:

Misschien moet ik even iets wegwerken hier:

Mijn account is gehacked, ik krijg elke dag PM berichten van mensen dat ik ergens op heb geboden in xbazar terwijl ik dat helemaal niet heb gedaan en nu krijg k een boze Q-Dancer op m'n dak dat ik scheinheilig doe. Ik heb helemaal niets tegen moderators, mijn "dubbelganger" blijkbaar wel, en het kan me geen flikker schelen of je me nou gelooft of niet, het is gewoon zo. Ik heb nu al 3x mijn wachtwoord veranderd, zonder enkel resultaat, en als ik enkele beledigende dingen heb gezegt over jou, moderators of iedereen op xboxworld, dat spijt dat mij oprecht, maar ik zweer het je, it wasn't me!

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zou je je wachtwoord niet eens gaan veranderen dan :{

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

ok, i believe you..als snap ik niet hoe iemand jowu acount kan hacken maar goed:) Mijn excuses dan maar m8 :eek:

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik al 3x gedaan, 't wordt maar eens tijd dat ik het weer ga doen....

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    _O_Dank u!_O_

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien op school aan laten staan na iets posten, heb daar namelijk wel eens dat ik ineens op een wild vreemde naam ingelogt zit.

Deel Deze Pagina