Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond een keer bij halo en dan slaat een elite/flood in m'n rug.Er komt dus zo,n rumbele efecht(ik was al gefocused).Ik liet m,n controller bijna vallen.
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar schrikken doen we allemaal wel eens natuurlijk, Halo zelf is niet echt een eng spel, wel zitten er soms spannende stukken in zoals de eerste ontmoeting met de flood.
     
  3. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal niet nee bij halo, maar ik was abnormaal gespannen.
     
  4. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste contact met de Flood was wel grappig. Ik zei steeds tegen een maat van me: Ik zet 'em nu uit hoor! 8)
     
  5. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Doom 1 op de SNES. Ik zat daar gewoon met zweet in mijn handen. Verder heb ik ook wel aardige schrikmomenten gehad met resident evil 2 op de ps1. Ik wacht nu op Doom3 en ik hoop dat die net zo eng is als vroeger (hoewel ik toen wel een stuk jonger was ;) ) Ik heb ook Resident Evil (1) voor Gamecube, maar nog niet echt gespeeld wegens tijdgebrek. Weet iemand of die echt eng is ?
     
  6. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Das de remake van 1 zeg maar toch? Die heb ik ook. En ja, je gaat schrikken. Maar wees vooral erg erg erg zuinig met ammo enzo, ontlopen als het kan. Maar het spel zal nooit in de buurt komen van Project Zero denk ik. Al ben ik zelf ook nog niet zo ver in het spel. Hijs nogal moeilijk vind ik qua puzzels enzo. Tis veel zoeken geblazen. Maar het spel heeft zeker z'n "Holy Shit!" momenten ;).
     
  7. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor hier allemaal verhalen van alien vs predator, dat het een eng spel is.Maar het is een platform-spel en het ziet volgens mij wel leuk uit.Ik wil (als het mag in deze topic )wat weten over alien vs predator:extinction/natural selection.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  8. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik het laatste lvl. niet kon uit spelen van Mario Bros 3. ik werd helemaal crazy... dik zweten best wel scary... en verneukt whaha of eerste keer 3d (James Bond: 007 Goldeneye) ik viel flauw van de 3d effecten en al die mannetjes die de hoek om kwam en shcoten haha :) (RE was ook scary, resident evil whaha)
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien vs Predator is geen platformspel, onder welke steen heb jij gelegen?

    klik hier!

    De oude game van de snes idd wel, maar wij hebben het over de first person shooters... ALiens vs Predator 1 en 2, vooral 1 was toen best eng
     
  10. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ , de review zag er anders uit.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over Aliens vs. Predator Extinction.... das idd een naar mijn mening mislukt strategie spel. Behoud de hele Predator of Aliens sfeer niet meer, dat moet beklemmend en donker zijn, nie open en druk. Geef mij maar weer een nieuwe First Person Shooter van AvsP, met de Doom III Engine ofzo, kan makkelijk.

    Maar das mijn mening
     
  12. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij dus bedoeld: ALIEN VS PREDATOR extiction is geen goede game.Ok dat wou ik even weten:)
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    offtopic @vraptor
    Als je Aliens vs. Predator nog nooit gespeeld hebt, dan moet je dat eens overwegen. Kijken of je hem ergens voor een budget prijsje kunt krijgen.

    De graphics zijn inmiddels uiteraard achterhaald, maar het gevoel is het zelfde.
    Het mooiste aan het hele spel is dat je in feite 3 spellen koopt, aangezien je 3 verschillende single player campaings hebt (die van de marines, de predator en.............DE ALIEN_O_ )
    In deel twee lopen die single player campaings door elkaar, en de alien campaign is geniaal verbeterd doordat je de hele levensloop van de alien mag spelen._O_
     
  14. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    resident evil denk ik..
     
  15. Requiem

    Requiem Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien vs. predator, dat was echt kicken! Weet nog goed dat ik steeds wachtte tot het donker of nacht was om dit te spelen, samen met maten of alleen._O_
    System shock 2 was ook wel spannend
     
  16. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook bij Resident Evil : Code Veronica op de Dreamcast. Of dan ga je een kamer binnen en is de camera net zo geplaatst dat je alleen je character ziet...vliegt er opeens een arm naar je kop ( dacht je dat je alleen in de kamer stond..).Het huis v Alexia & Alfred Asford was ook wel benauwd met die poppen...en omdat die familie gewoon messed up is..

    Verder vond ik Shadowman(DC) wel goede sfeer hebben. En Enemy Zero (Sega Saturn)was ook erg goed.
    Zulke games moet je gewoon in het donker spelen..lekker buikpijn :p

    Project Zero & Silent Hill 2 wil ik ook nog steeds hebben.
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was 7 jaar... Het was donker.. Mijn PC stond aan.. Ik speelde DOOM... Manmanman wat heb ik in mijn boek gescheten van angst.. :p Deed mijn vader de deur open om te zeggen dat ik moest gaan slapen.. Wat heb ik gegild :p:+
     
  18. Ward .:XBOX:.

    Ward .:XBOX:. .:XBOX:. Elite

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    System Shock 2!
     
  19. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad uit Resident Evil 1 dat stukje dat die hond door die raam heen springt. Schrok me de tering!

    Verder uit Silent Hill 1 terwijl je door die school loopt in het donker met een zaklamp en in dat ziekenhuis. Heel dat spel was verschrikkelijk eng met een goede muziek op de achtergrond om het nog enger te maken.

    Verder ben ik ook heel erg geschrokken in Silent Hill 2. In dat gevangenis als je een wc ingaat, als je er vervolgens weer uit wil hoor je iemand keihard schreeuwen in die wc. Ik keihard wegrennen......
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schrok me dood op de psx.
    bij resident evil en dino crisis.
    zou je toch is gebeuren dat ineens een dino of een zombie door je ruit springt!8)8)8)8)8)8)
    zat eerst in een kantoortje zag iets glimmen aan de andere kant van de kamer, wil het net pakken, komt ineens een T-rex hoofd door de ruit hem jumpen!8)8)8)8)8)8)
     

Deel Deze Pagina