teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

  1. mrjig

    mrjig Guest

    het eind filmpje van KOTOR
    beiduh vond ik erg teleurstellend
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    nou wat vond ik tegenvallen? Wat ik heel heel erg vond tegenvallen was het uitstellen van games: halo2, fable, sudeki het duurt allemaal zo lang......waarschijnlijk komen deze op xbox 2 uit.
    ik vond mm3 erg tegenvallen...had me heel erg op verheugd, maar toen ik ermee speelde viel het rijgedrag me zo tegen dat ik hem meteen terug in de schappen heb gezet.
    Wat me trouwens ook enorm tegenvalt is het genre aanbod van de Xbox, daar hadden ze ook wat meer aan mogen doen
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    GR:IT en SOF 2, ik dacht echt van waarom heb ik dit nou gekocht? |:- |:- |:-
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, indeed, volledig mee eens. op dantooine werd het zo saai, dat ik gewoon gestopt ben, 2dagen gespeeld
    brute force ook veel te saai.
    beste spellen voor xbox: halo, morrowind, rainbow six, moto gp2, project gotham en GTA:double pack
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  5. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Topspin |:-
     
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    |:-

    Ik zelf LOTR:TTT, omdat return king laat zien dat het veel beter kan en dat wisten ze volgesn mij toen ze deel 2 maakte:{
     
  7. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    enter the matrix. maar eigenlijk was het niet egt een teleurstelling omdat ik van te voren had kunnen weten dat het geen topper zou worden.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij issut ook Brute Force, opzich mooi spel maar de levels waren zowat allemaal hetzelfde en je moest dus iets van 17 18 levels doen terwijl je zeg maar steeds opnieuw begon omdat ze zo gigantisch op elkaar leken, en dan nog het clonen...ok erg jammer

    Denk dat de conclusie over het ALGEMEEN tog wel Brute Force is, als ik alle reacties lees!!
     
  9. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemeen Brute Foce, in your dream.

    True Crime vond ik het spel dat het meest is tegengevallen. Had verwacht dat het GTA ging doen vergeten, niet dus, zo slecht...
    Dat ik daaraan geld heb uitgegeven, zonde!
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Brute force viel idd tegen, maar daar zeg ik bij dat ik het niet een slecht spel vind. Hadden ze idd het leveldesign, de A.I, de tactics wat beter uitgewerkt dan had het een veel betere titel kunnen worden. De GFX vond ik trouwens wel erg ok hoor!

    Vond DTM btw ook erg tegenvallen! Vooral die besturing die was echt veels te licht en onrealistisch. Daar kwam nog bij dat de GFX niet goed waren, vooral niet bij multiplayer. Nee die game had het gewoon niet
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Enter the matrix: na dit spel heb ik echt een maand gehad dat al mijn hoop in de gamesindustrie weg was, zo´n ontiegelijk wanproduct was het . Dat je zo´n koele licensie zo kan verkrachten. ik vind het knap.
     
  12. Ward .:XBOX:.

    Ward .:XBOX:. .:XBOX:. Elite

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met MC88 eens dat KOTOR redelijk teleurstelend is, waarom? Kheb er geen tijd voor!
    Het is zeker wel een ongelooflijk goed spel, maar tis geen spel dat je ff tussendoor een kwartiertje speelt.

    True Crime heb ik gekocht om het lange wachten op GTA te verzachten. Ik had al een vermoedde dat het niet helemaal fris was, je zag namelijk in alle gamemagz overdreven veel reclame voor True Crime.... dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
    Shooting game, driving game, fighting game! Jah, maar geen van alle goed uitgewerkt.

    Dat reclame verschijnsel zie je trouwens ook bij Brute Force, "You talk the talk, but do you walk the walk?" Nee dus, ook Brute Force is op z'n bakkes gegaan.

    Oh ja, nog eentje DOAX beach dinges. Kweet niet of ie uit 2003 is maarja.
    Ik begreep niet helemaal wat dr leuk aan is, het volleybal gedeelte was totaal niet boeiend. :confused:

    Gelukkig is GTA nu in ons midden... :cool:
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Roadkill..Backyard Wrestling...Pro Cast Fishing.. House of the Dead 3.
     
  14. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd Houses Of The Death 3. Zo snel uitgespeeld! Het is gewoon schande dat ze zo'n spel voor veel geld wilen verkopen! En inderdaad Brute Force. Deze had vele malen beter kunnen worden dan Halo maar werd net zoals andere games te snel afgewerkt.
     
  15. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Alles wat al opgenoemd is behalve True Crime en Kotor (iedereen valt een beetje in herhaling, en oja Brute Force vond ik wel een relaxte game!)? Hoe the fuck kom je daar nou bij da het een tussendoortje is? Ik vond het een zeer verslaafende game maar ja smaken verschillen.
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Als fan van de films vond ik hem nog niet eens zo tegenvallen!:{
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind house of the dead drie zeker niet tegenvallen, zeker met gun, speel het nu nog regelmatig
     
  18. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force vind ik echt tegenvallen, ik had verwacht dat het eindelijk een opvolger van Halo zou worden, maar ik vond er geen **** aan! :{
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    elke spel die ik uithebgespeeld binnen 1 dag...
    die zijn mijn grootste teleurstellingen en dat zijn er heel wat
     
  20. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2004 ik was een fifa fan maar dit spel vind ik zo slegt dat ik denk ik maar overstap op pes
     

Deel Deze Pagina