Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar vergeet niet dat we het hier altijd over nog wel over persoonlijke meningen hebben. Ook als het gaat om reviews in bladen en tv programma's. Die cijfers en meningen zijn dus de persoonlijke meningen van de reviewer(s) en geen algemeen geldende mening ofzo. En dat is iets wat veel mensen nogal snel over het hoofd zien.
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah dat snap ik, daar kan en ga ik niet op in. Maja dat zijn toch wel gasten die er een shitload vanaf weten. Ik vind bijvoorbeeld Mirik van xbw goede reviews geven en Jan en Jurjen van de PU. Ook 90% van hun punten ben ik met deze eens. En sorry dat ik anti ps2 ben, that's just me! ;) Case closed over ps2! ;)
     
  3. Gennip

    Gennip Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube is een erg goede console. Ik heb vanaf de Nes geen enkele console van hun gemist. Nintendo springt een beetje tussen de andere consoles uit. Ze hebben een heel andere stijl. De X-box en PS2 zijn vergelijkbaar met elkaar en daar was mijn keuze ook zo tussen gemaakt. Ik heb de X-box vanaf de release en de Gamecube heb ik in Oktober 2003 gekocht.
     
  4. alien-workshop

    alien-workshop ELEMENT FOR LIFE

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil even 1 ding zeggen de xbox roeleert wel en de playstation 2 helemaal. maar gamecube suckt zwaar jullie kunnen er wel over zeiken maar het is gewoon een klote console punt uit
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen argumenten.

    ik heb alleen een xbox, maar speel bij vrienden regelmatig gamecube, ik vind het allemaal wel leuk een aardig, maar xbox is gewoon net iets leuker.
    er komen op xbox zoveel leuke titels uit, daarvoor hoef je geen andere console.
    ik heb er wel aan zitten denken een ps 2 te kopen, goedkoop online, en pes 3.
    maar ik hou het eerst bij mn xbox;)
     
  6. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Why doesn't anyone ever tell me things like this... shit man.. ik ga mun cube gelijk terug brengen.. je heb me helemaal overtuigd met je fantastische argumenten..
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Gna Gna. Maar die vent heeft toch wel helemaal gelijk. Ow nee, de ps2 zuigt en de gamecube ruled. Dat bedoelde hij vast. :)
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarnet een stofdoek over me xbox heen moeten halen... damn wat een laag stof lag erop.

    Was bij me cube niet nodig zag ik :cool:. Komt nog steeds door metroid :D.
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Project Gotham racing 2 heeft me eindelijk van mijn gamecube kunnen wegtrekken. Gamecube is wel top, met name metroid en mario kart houden me redelijk bezig op dit moment. Iemand al de mirror mode in mario kart geunlocked?
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, mirror mode helemaal gehaald en alles nu geunlocked(oa nieuw nieuw titelscherm en andere rotzoooi(btw: Metroid prime vind ik maar niks)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij ook al?? Er lag bij mij een stoflaag van 1,5 jaar op. :)

    Dat had ik ook :) Komt bij mij door Metroid Prime, Zelda TWW en F-Zero GX.
     

Deel Deze Pagina