Welk spellen zijn super uitgemolken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paauwtje, 5 jan 2004.

1. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke spellen zijn super uitgemelkt

Welk spellen vonden jullie nou super totdt ze dan het uitgingen melken
    Meestal zijn de games die naar een film zijn gemaakt uitgemelkt.
    Ook de sims is te vaak en teveel uitgemelkt

<geen opsom topic>Graag er bij vermelden waarom het uitmelk is</geen opsom topic>

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Resident Evil!

Dit shit is ook echt uitgemelkt. Vooral op de PS/PS2. Ik vindt de remake van 1 op de GC super mooi gedaan, en ook RE 0 op de GC is heel mooi. Maarja, RE 2 en 3 op de GC is weer echte uitmelkerij.

Ook die First Person shit op de PS2 is dus echt helemaal niets. Ze weten dat het verkoopt, daarom maken ze het.

Conclusie: Resident Evil is uitmelkerij!

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Street fighter.
    Need i say more.
    De eerste versie was leuk, de tweede ook, de derde ook, en de tien opvolgende heb ik gekocht omdat je toch een beetje bij moet blijven.

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die hele f*cking EA Games-reeks zoals:
    - Fifa Football
    - Medal of Honor
    - Al die sporttitels (behalve SSX :cool:

Ze mogen er wel eens mee kappen hoewel ik een groot fan ben van de Tony Hawk-reeks vindt ik ook dat er plaats moet komen voor vernieuwing en ik vindt dat ze met Underground een stap in de goede richting zijn gegaan.

Al eerder genoemd: Resedint Evil serie

Dat was het wel zo´n beetje!

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind echt The sims heel erg uitgemolken.. ik kan het niet meer bijhouden met de hoeveelste uitbreding ze bezig zijn. Dat vind ik toch wel een hele slechte zaak van EA, €30 vragen voor een paar simpele verbeteringen die je nog 80 x meer tegen komt in een MOD, verder vind ik de en FIFA serie ook erg uitgemolken. Als je 1 Fifa deel hebt gekocht kun je gewoon eerst 5 jaar wachten voordat je weer een nieuw deel uit de reeks koopt.

Dat wou ik even kwijt :)

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Tony Hawk, hoewel ze bij Underground al aardig wat verbetering hebben.

Van de andere kant. Wat is er zo fout aan uitmelken. Ik bedoel; je zou nou toch geen Fifa 2000 meer willen spelen? Of Tony Hawk 2? Veel te lelijk. En zoveel nieuws is er niet te verzinnen aan die spellen.

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    De Tekken saga voor de PS2 is aardig uitgemelkt. Hij is gewoon niet meer leuk. Als je Tekken3 hebt, dan heb je eigenlijk de hele saga in handen.

8. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    The sims is zeker wel uitgemolken het enigste wat je krijg is wat nieuwe spulletjes met die uitbreidingen die kunnen ze toch ook gewoon op het internet zetten en dan downloaden, maar ja dan verdienen ze niks. ze willen de sims gewoon warm houden totdat the sims 2 uitkomt.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Alles van EA natuurlijk, en de gta serie..

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, GTA is echt nog niet uitgemolken. Er blijven steeds verniewende dingen bij komen, maar wel genoeg om de serie interessant te houden.

11. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Op nummer 1 móet wel The Sims staan, met een
    stuk of 10 add-ons! Maar het verkoopt als een trein
    dus waarom zou je het niet doen als gamecompany..
    Of je ook waar krijgt voor je geld weet ik niet..
    ik koop die dingen niet omdat ik al denk wat Sir Marco
    beschrijft : Een paar nieuwe spulletjes en thats it..
    Volgens mij vallen die add-ons zwaar tegen.

Verder vind ik Tomb Raider wel behoorlijk uitgemolken
    Het gaat maar door en door en op een gegeven moment boeit het niet meer.
    In deel 3 had Lara gewoon dood moeten gaan, dan was het nog leuk geweest.

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    mortal combat ook, 3 en 4 waren gewoon triest

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    EA...

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vindt ook wel op 1 the sims staan. Ik ga nu echt geen 59.99 betalen voor een sims game. Ik was er al behoorlijk ziek van dat ze bij the sims op de consol maar heel weinig spulletjes in die game hadden gedaan. Ik vertik het ook om nog maar 1 uitbreiding van de sims te kopen. Maar niet alle titels van EA zijn slecht.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    jah das waar de sims moet op 1 staan ik vind ook fifa uitgemolken. weet iemand ook nog een game voor de xbox

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    EA is natuurlijk de koning. Ze weten zo goed wat ze moeten doen om mensen mentaal te laten geloven dat het een vet spel is. Reclames, licensies ze kunnen gewoon de massa bespelen. 40 uitbreidingen voor the sims met 5 stoeltjes.. en het verkoopt nog steeds. Hun maken een boutspel als Medal Of Honor: Rising Sun, met graphcis uit de prehistorie en een AI die nog slechter is dan de spookjes uit pacman.. en toch koopt iedereen het, werkelijk ongeloofelijk. UBi komt daarin tegen met toptitels als PoP en BGaE en dat verkoopt dan maar weer matigjes..

Het draait allemaal om de massa. En die koopt ps2 + een van EA's uitmelk spellen. EA doet gewoon wat de mensen willen, niet meer en soms minder. Wie wil er niet super snelle auto's inclusief tunen? Klinkt allemaal vet, maar als racegame stelt het geen reet voor natuurlijk. Iedereen weet dat EA uitmelkt, en alsnnog worden de titels beter verkocht dan welke andere dan ook.. snap jij het nog?

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Re: Welk spellen zijn super uitgemelkt

Dat ben ik niet met je eens, ik weet niet precies wat jij onder uitmelken verstaat, maar spellen met een licensie zijn meestal afgeraffeld om er snel aan geld te verdienen (bekende naam). Dat heeft verder niets met het uitmelken van een film te maken.

Alhoewel beide scenarios soms van toepassing zijn, de 007-games bijvoorbeeld (imo).

18. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    EA niet bijv need for speed nu met underground is oke dacht ik zo
    Maar er zijn ook onderdelen van ea die wel zijn uitgemelkt bijv fifa want je koopt 2003 en een jaar later koop ik niet nog een keer 2004 het komt toch op het zelfde neer

19. Ik ben het helemaal met je eens!

20. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van worms:)
    worms 1, 2 , 3, worms world party, en worms 3d
    worms voor op de game boy (en advance),
    worms voor op je pda, etc etc..

alhoewel ik worms 2, 3 en world party wel super vet vind:D

Deel Deze Pagina