Ik wil in de toekomst een lan party gaan houden maar ik zag het de prijs van een link kabel: 30 euro. Dit is niet zo'n probleem maar wel als ik er voor elke 2 xboxen 1 moeten komen...er komen namelijk nu zowiezo al 4 xboxen en ik heb geen zin om 60 euro er aan uit te geven, (koop ik liever een spel). Dus kan je met zo'n kabel meteen 4 xboxen aan elkaar linken om kan je er maar 2 mee linken?
Als je er meer wilt linken moet je al een hub gebruiken denk ik. Maar ik zou niet die linkkabel van microsoft kopen maar ergens anders gewoon een cross-kabel uithalen. Ben je stukken goedkoper uit!
Wat voor een cross-kabel zou je dan moeten hebben? Ik heb er namelijk ook niet echt trek in om 30 euro te dokken voor een systemlink kabeltje..
nee ... een goedkopere versie, kweeniet meer wat voor merk, maar is wel gewoon XBOX-compitable, dus zou normaal moeten werken ...(NIET getest) mzzl Munch and Abe
Okeej thx Ga gelijk kijken of ik hem kan bestellen via de website. Anders fiets ik er wel een keer langs..
dankjulliewel voor jullie reacties maar ik heb nou nog geen antwoord, ik vroeg of je met zo'n kabel 2 of 4 xboxen kan linken?
Dat lijkt mij opzich een beetje een domme vraag, zo'n kabel heeft toch maar twee poorten, je linkt er dus twee xboxen mee, of heb ik dat nou helemaal mis
je hebt gwoon een CROSS NETWERK KABEL nodig die je normaal op je pc gebruikt en om meer dan 2 xboxen op elkaar te linken heb je ook een HUB nodig
nee ... gelijk voor 4 Xboxen heb je een crossover + hub nodig enzo, maja weet hier niet zoveel van af ....anders moet je 1 van de LAN-topics eens checken, gegarandeerd antwoord ... (/me hope ) mzzl Munch and Abe
nee dat heb je goed maar met die kabel van ms kan je volgens mij niet eens linken via een hub omdat je dan directe kabels nodig hebt en deze kan je bijv. bij de dixons halen.
ik heb nog nooit zo'n kabel gezien dus hoe moet ik dat weten...trouwens als je bij halo de link mogelijkheid kiest dat kun je tot 4 xboxen aan elkaar aansluiten maar hoe wou je dat doen....want je hebt maar 1 aansluiting per xbox
Ik heb ff geprobeerd om die linkkabel van 9,99 euro te bestellen he, op het afrekenkaartje of hoe je dat noemt kom op het laatst een prijs te staan van 22,48 euro omdat er nog allemaal belastingen bovenopzijn gegaan incl. 2,50 euro bezorgkosten, duzz dan kun je nog net zo goed naar je spellenboer lopen en voor 30 euro een echte originele linkkabel kopen.
ik haalt em gewoon voor 10 euro's bij de FRS, zie jou probleem niet? Als je langs je FRS gaat, moet die er denk ik wel liggen, bij de Xbox controllers en die stuff ... mzzl munch and ABE
Nee volgensmij begrijp je me niet, er komen nog belastingen bovenop, de prijsen zijn excl. btw. De verzendkosten bij die 22,48 zijn maar 2,50 duzz
Danny snapt et tenmiste, wat een moeite ... :/ ga gewoon naar de FREE RECORD SHOP en KOOP daar voor 10/9,99 Euro de goedkopere linkable van een IK-weet-het-niet-wat-voor-merk ... Niks BESTELLEN ... gewoon met portmonee naar kassa lopen, ding laten pakken en KLAAR (TADAAA! ) JA OK... mzzl Munch and Abe