[Counter-Strike] Kicken omdat je AWP gebruikt

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Manialmadcowie, 4 jan 2004.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Het komt nu veel voor dat het ''one shot kill'' wapen de AWP (ookwel Magnum sniper genoemd) verboden wordt in servers en als ze je op het gebruik er van betrappen word je de server uitgekickt.
    Wat is nu de forumleden hun mening over wat ik toch wel een schandaal vind omdat het toch wat skill kost om goed veel ''frags'' te verdienen met gebruik van de Awp.

2. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    bij de computer heb je ook veel servers...zielig...ten eerste...om fatsoenlijk te kunne awp'e moet je hééél veel oefene en ten tweede...ze hebben de gun toch voor iets in de game gestopt...of niet?

3. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nooit met de AWP , dus ik heb er geen last van .
    Maar ik kan het wel begrijpen , van beide kanten he :p

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is het 'em juist dudes. Áls je daadwerkelijk die skills hebt om te awp& dan is het helemaal niet leuk meer om tegen jou te spelen. Aangezien jij ze meestal eerder hebt als zij.
    En als je dat dan elke ronde gaat doen wordt het best vervelend. Dus als je af en toe een awp'tje koopt zou ik het niet erg vinden. Maar elke ronde? Nee, das toch een beetje nep.

Maar als ze je kicken als je 1x dat ding gebruikt is het zielig ja.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je in close combat zo'n awp hebt kun je het volgens mij toch bijna nooit winnen van iemand die goed is met een rifle.

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan ben je gewoon goed in Counter-Strike. En de rest niet. Want als de rest ook zo goed was pakten ze ook een AWP en wachtten ze af, of ze pakken gewoon een automatisch wapen en besluipen je daarmee.

Dat is het mooiste van Counter-Strike, geen enkel wapen is het best, je bent nooit onverslaanbaar. Als je goed bent win je, no matter welk wapen je gebruikt.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dude, als jij als CT op dat balkon gaat staan voor de underpass met je awp. En iemand komt met z'n AK uit A, dan maak hij echt geen kans hoor :{
    Hetzelfde geldt voor iemand die in de underpass zit. Die CT heeft dan volledig overzicht. Terwijl jij net z'n hoofd ziet. Nou, succes ermee...

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan loop je om. Easy as that. Je hoeft die route niet te nemen. Als je slim bent pak je hem toch wel, hoelang hij ook blijft zitten.

9. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde met 50. cal op RS3...beetje laf om dat te gaan gebruiken..
    Je kunt altijd wel doodgaan, maar toch ben je in het voordeel met een 50. cal. Vind het dus logisch dat ze je waarschuwen of kicken, als je hem gebruikt.

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ok...maar waarom stak redstorm dan de 50cal in rainbow six...?

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dude, je kunt flauw doen en je kunt flauw doen :{
    Als iemand tegen een hogere maximum snelheid is ga je toch ook niet zeggen dan moet hij maar lopen...
    Je begrijpt m'n verhaal toch, dan hoef je niet alles met onzin te gaan weerleggen.

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    das net als een 50cal das gewoon flauw als je zo word neergeschoten
    dat vind ik ook met de PSG-1

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weerleg het niet met onzin, dat doe jij. Wat de neuk is dat voor een vergelijking met je maximum snelheid.

Mijn punt is gewoon dat als je goed genoeg bent je iemand heus wel verslaat, zelfs heeft hij een AWP. Waarom janken als iemand met een AWP je neerschiet, jezus. Dat wapen zit erin, dan is het iemand's goed recht om die te gebruiken. Anders kan je ook zeggen 'hé niet die M4A1 gebruiken want die vuurt zo snel en accuraat :'-('.

BULLSHIT. AWP hoort bij het spel en dat zal je moeten accepteren. Janken of kicken als iemand hem gebruikt is zooooooooo zielig.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg dat het gewoon nep is als je het elke ronde gebruikt. Je hebt wel zeker voordeel met deze gun. En natuurlijk mag je hem gebruiken, maar doe het met mate. Houd het leuk.
    Want let wel, iedereen die een awp gebruikt campt in principe.

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben (al zeg ik het zelf :cool:) best goed in snipen, maar ik geef toch de voorkeur aan de MP5 navy of AK-74, schiet lekkerder :D
    Maar er zijn idd gasten die heel irritant in hoekjes gaan campen met een AWP, dan kick ik ze er meteen uit!

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben het helemaal met Xenox eens, en inderdaad als je een M4A1 gebruikt, en ze zitten allemaal te zuren. Dat slaat echt nergens op. Als ik een AWP wil gebruiken, dan doe ik dat, en als je dan mij eruit kicken, dan rotten ze maar op, want dan kunnen ze dus niet tegen ze verlies. En als je goed bent, dan zorg je dat je niet dood gaat, want als je goed bent, dan kun je tegen iedereen winnen. Als ik single player ga doen, en ik zie dat iemand een AWP heeft, dan doe ik toch ook niet, ik start overnieuw, want hij heeft een AWP. Nee, als ik een AWP wil gebruiken, dan doe ik dat, en als iemand anders dat doet, dat moet hij weten.

17. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal geen voordeel met deze gun! En waarom is het lame als je hem elke ronde gebruikt? Hypocriet gedoe!

Neem jouw voorbeeld met die underpass. Dat lijkt mij Dust. Als iemand dan gewoon de weg via de tunnel neemt en omloopt kan hij hem van achteren of de zijkant verassen met een automatisch wapen, en dan ben je echt wel in het voordeel met een automatisch wapen.

Maar dat zou dan in jouw optiek ook nep zijn aangezien je dan in het voordeel bent met bijv. de AK of de M4A1. En dat vind ik onzin, net als dat het gebruik van de AWP nep zou zijn.

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Als de host niet wilt spelen tegen iemand die een AWP heeft, dan lijkt me dat het zijn goed recht is iemand die 'em toch gebruikt te kicken....:{

bovendien,

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad zijn goed recht, maar dat neemt niet weg dat je dan vrij zwak bent aangezien je blijkbaar te slecht bent om hem te verslaan en klaarblijkelijk ook nog slecht tegen je verlies kunt.

20. Yoeri

Yoeri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De AWP is echt niet te vergelijken met de 50Cal bij Rainbow6. De 50cal kon je ook als shotgun gebruiken voor close combat, de AWP niet.

Deel Deze Pagina