als je nou gewoon een utp hub koopt kan je met je vrienden op 4 tv's zitten met 4 x-boxen werkt super moet je er alleen wel op letten dat je dezelfde type utp kabel hebt want je hebt namelijk een cross cable en een gewone want met z'n 4en splitscreen is echt helemaal k*t
met een 82 cm breedbeeld tv vind ik het niet erg om splitscreen te spelen ... .. en je hoeft met wat minder tv's te slepen
ja ok toegegeven speelt dat alleraardigst maar geef toe met 16 man HALO een weekend (1 x zelfs 2 1/2 week) is echt het betere werk
Jeb zeker ... maar zodra Halo2 uit komt ... kom ik de deur niet meer uit ... gna .. xbox live rulez ... (geeft wel toe dat ik al een tijdje geen live meer heb gespeeld)
ja das zeker das ongeveer de natte droom van iedere gamer moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds geen live heb maar het zit er wel aan te komen. heb ik alleen wel weer een boze vriendin en dan echt heel erg
Dan moet je natuurlijk wel 4 xboxen hebben 4 tv's en 4x rainbow Six 3 want je kan in rb6 namelijk maar met een speler spelen
ja en dat hebben wij nou allemaal weer wel tot onze beschikking maar iedereen heeft toch wel vrienden/kennissen waarmee je kan linken
PGR2 is ook wel cool met z'n vieren op een tv, iedereen heeft 25% van de tv, als je het met z'n drieen doet heeft de persoon met controller 1 nog dat laatste hokje daar zie je dan je auto vanuit verschillende hoeken, zoals bij de replay.
Vroeger had ik ook zo'n klein tveetje. Oplossing is dan idd gaan system linken. Maar heb nu nu 72 cm breedbeeld dus dat is wel te doen.
Halo gaat zeker in splitscreen, al is system link natuurlijk lekkerder. Ik speel heel vaak met zijn vieren met splitscreen en tis echt geen probleem. Met UC wel, das veel te druk en met BF wordt het ook al moeilijk. Maar Halo blijft gewoon meesterlijk. Als je Halo eens doet met system link met 8 ofzo dan weet je hoe ontzettend wreed Halo2 moet zijn via Live.
Halo gaat best redelijk denk ik. Ik doe het zelf ook vaak alleen dan op een 63 cm beeld. Is trouwens wel irritant als je over kogels heenloopt, staat gelijk je hele beeld voor met: picked up 8 round for the sniper ofzo
Als je in het hoofdmenu wacht (bij Halo bijvoorbeeld) krijg je vaak een Demo te zien (bij Halo) zie je ook de CO-op Mode en de MultiPlayer Mode in beeld te zien... En nee bij mij is het niet overzichtelijk koop anders gewoon Systeem Link!
tnx, heb dat filmpje bij hoofdmenu bekeken. Ziet er bij mij goed uit oor . Weet je trouwens of dat ook te zien is bij Brute Force?