____________________________________________________ "XboxWorld.nl > Cheats > Midtown Madness 3 Er zijn 3 cheats voor Midtown Madness 3 alles 2x zo snel Gecontroleerd Wanneer je in Washington D.C. bent moet je naar het Lincon Monument in het Zuid-Westen van Wahington ( bij de rotonde) rij de trap op en ga precies voor het monument staan (erin). Je ziet daar Lincon. Kijk dan 30 sec. met je d-pad naar boven en alles zal oud zijn stop dan met kijken en 2 keer versneld. Wil je het weg, doe dan precies hetzelfde alles in papier style Gecontroleerd Wanneer je in Parijs bent, moet je naar het Louvre. Daar staat ergens een GROTE glazen piramide. Ga bij de ingang van de piramide staan (Er recht voor) en kijk dan met je d-pad naar boven. Je zult dan de bovenkant van de piramide zien. Houd dat 20-30 sec. vast en alles zal in papier - potlood stijl zijn stop dan met kijken. wil je het weg, doe dan precies hetzelfde. Alle auto's Gecontroleerd klik de linker thumbstick en hou die in... doe dan dit: Linker Trigger, Rechter Trigger, 3x Linker Trigger, 3x Rechter Trigger, 2x Linker Trigger, 2x Rechter Trigger" ____________________________________________________ dit is wat er staat bij de cheats maar welke toesten bedoelen ze met Linker Trigger, Rechter Trigger, en thumbstik?
Triggers zijn de schouderknoppen achterop je controller, die je als het goed is met je wijsvinger bedient. De thumbstick zijn de knuppeltjes die je met je duimen (thumbs) bestuurd, links en rechts snap je neem ik aan wel. Als je hem moet klikken, dan druk je er gewoon bovenop.
Linker trigger is de knop bij je linker wijsvinger (waar je mee remt), de rechter trigger bij je rechter wijsvinger (waar je gas mee geeft). Thumbstick is de stick waar je met je duim de auto in richtingen stuurt.
*denkt en grinnikt geel=Y blauw=X rood=b groen=a zwart en wit daaronder. Die dingen die je kan draaien en indrukken (klik ) zijn thumbsticks en triggers die dingen die je naar je toe haalt. Maar daar ging het mij niet om. Het gaat om het volgende, dit is een games vraag en wel een help. Dit is het juiste forum xboxworld games help en cheats. Ik zal deze draad verplaatsen.
hoelang heb jij een xbox?of hoelang weet je dat het een xbox heet? haha nee hoor sorry maar beetje dome topic