N-Gage 2 komt eraan!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Chief Bram, 2 jan 2004.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Nokia doet tegenwoordig goede zaken met de GSM's, alhoewel de N-Gage een grote flop was, komt Nokia met de N-Gage 2.

Een quote van de baas van Nokia Noord-Amerika

Wat vinden jullie hiervan, ik denk dat het terug een flop wordt net zoals de eerste N-Gage, daarvan zijn er niet veel stuks verkocht, maar dat kan altijd veranderen, als ze hem nu eens een beetje goedkoper zouden maken, en hem meer op een gaming-handheld laten lijken, dus bijvoorbeeld: De bel-functie eruit doen en de MP3-speler eruit deden, zou de N-Gage goedkoper zijn geworden, en zouden de gamers misschien toch een aanschaf gokken.:)

Nouja, ik wens ze veel geluk met de N-Gage 2.:)

Edit:/ bron vergeten:

http://www.gamer.nl/nieuws/20294

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  2. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde net vragen naar je bron, maar die staat er nu dus tussen :D

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Veel of niet veel exemplaren van de N-Gage verkocht, de opvolger komt veel te snel. Ik denk dat er nu maximaal 1 jaar tussen zit, wat een nieuw record is.

De MP-3 speler moger ze er laten in zitten, maar die radio mag er imo uit. De belfunctie mag er ook blijven inzitten, maar je moet er vooral relaxt mee kunne gamen. Dat wilt dus zeggen dat die knoppen niet meer zo dicht bij elkaar moeten staan, wat het btw ook meer een gsm look gaf en misschien een groter schermpje? Ook mogen ze ervoor zorgen dat je nu, zoals de GBA, gewoon je game er kun in en uithalen, zonder dat je eerste heel je gsm uit elkaar moet halen.

Nou, als dit hebben verbeterd dan hebben ze misschien een GBA beater, maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat de prijs weeral niet te hoog komt.

Ik ben benieuwd wat ze tegen de PSP en de nieuwe GB gaan doen. N-Gage 3?

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nokia moet gewoon inzien dat ze niet zo goed zijn als Nintendo met de GameBoy(advance), en dat dat altijd zo zal blijven(tot november).

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze de bel functie eruit halen dan kunnen ze net zo goed stoppen, want Nokia is niet beroemd om zijn handhelds maar om zijn gsm's. Er bestaat een kans dat het deze keer beter lukt dan de vorige keer. prijsbeleid speelt een grote rol daarin. als ze daar niks mee doen wordt het weer een flop. ik vindt het raar dat deze berich door de amerikanen wordt, je zou verwachten dat dit door de europese zou gebeuren.

6. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat ze minder N-gages verkocht hebben vind ik niet zo heel gek. Op mijn 3650 kan ik ook N-gage spellen spelen. Plus dat ie een beetje duur was. En nu al met een opvolger??? We zien wel...

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Naar level two gaan is iets heel anders als een nieuwe n-gage.
    Xbox Live was ook een volgend level van console gaming, maar dat was geen nieuwe xbox. Dus misschien komt er een soort update van de n-gage. Ik denk namelijk niet dat er nu al een nieuwe komt.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Woooo, de nieuwe N ggae komt uit. Ik hoop dat als je belt met dat ding je er niet uitziet alsof je net een tragisch frisbeeongeluk hebt overleefd.
    Face it, de N gage was poep. Nokia heeft te veel gefocust op 3D games, iets wat door het kleine scherm en de trage beeldopbouw niet werkte. De markt was er ook niet voor, gamers die hun games op de move wilde spelen, hadden al een GBA (SP), en de hardcore telefoon-gebruikers (lees: bakvissen en zakenpikken) hielden het lekker bij snake, en in een gekke bui bij dat spelletje dat je een balletje moet rollen.
    Zodra nokia inziet dat ze beter games als Worms kunnen nemen (de 2D versie), hebben ze kans van slagen. Door bluetooth kun je dan even een potje worms doen met je vriend, ideaal toch?

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je eerlijk zeggen ; ik had graag een ngage gekocht, maar
    toen ik zag hoeveel moeite je moest doen om van een spel te verwisselen en hoe belachelijk je eruit ziet wanneer je belt of wordt gebeld hield het op. verder vondt ik het een redelijk goed ding.

10. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ben ik er wel ingetrapt....:mad: :mad:

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Van mij mag 'ie wegblijven, welke dwaas betaalt nou 30 euro voor een spelletje op een mobieltje? Daar koop je een classic xbox spel voor....

12. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het design van dat ding kon je al duidelijk zien dat ze geen ervaring hebben op het gebied van gamen. Maar design kan je voor een groot gedeelte goedmaken door goede games. Het bedroevende is dat bijna alle N-gage games tot nu toe door de game-pers helemaal is afgekraakt. En dan te bedenken dat ze die grote bek hadden voor de lancering en dat ze de GBA helemaal zullen afmaken. Ik vind het dus eigenlijk wel grappig dat dat ding is geflopt, hah goed voor ze!

13. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    nee.. het komt lekker geloof waardig over als je zegt.: 'we hebben geen kans tegen de gba.. en toch moet je onze snokkia kopen..' dat staat lekker ja..

14. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    N-Gage II aankondiging op 14 april

Gepubliceerd op donderdag 25 maart 2004

Nokia kiest voor de aankondiging van haar volgende generatie N-Gage mobiele handheld console annex GSM niet de immense E3-gamebeurs in mei in Los Angeles, maar verzorgt net als bij de lancering van de eerste genereatie N-Gage voor een eigen evenement. Dit wordt volgens Spong.com gehouden in London op 14 april.
    De tekst van de uitnodiging die Spong.com heeft ontvangen laat eigenlijk geen ruimte tot speculatie: "Je hebt de geruchten gehoord... N-Gage nodigt je uit op woensdag 14 april. Je hebt de geruchten gehoord. Je hebt de hype gelezen. Zie nu de realiteit. N-Gage nodigt je uit op 14 april om een van de eersten te zijn die in de revolutionaire toekomst kunnen kijken van mobiel gamen in de 21ste eeuw (kristallen bol niet benodigd).".

Volgens geruchten zou nog steeds de achterkant eraf moeten om de mediakaart met spel eruit te halen, maar deze keer kan je de batterij laten zitten. John Romero - van Daikatana fame/shame - ontkende onlangs nog dat hij de nieuwe versie van de N-Gage al in handen had gehad. John Romero prees de N-Gage aan tijdens de lancering van het nieuwe handheld platform van Nokia op 7 oktober 2003.

Zouden de dubbele zinnen in de uitnodiging op iets duiden? Twee schermen zoals de Nintendo DS? Natuurlijk niet, maar speculeren blijft leuk. Heel belangrijk wordt volgens ons de grootte van het scherm en de hoeveelheid kleuren die tegelijkertijd getoond kunnen worden. De originele N-Gage moest het doen met een vertikaal klein scherm en 4096 kleuren. Als ze het scherm iets groter maken en in 'landscape'-modus, en overstappen op LCD-schermpjes van 256.000 kleuren om de fletse kleuren van het origineel te doen vergeten, dan zien wij gamers mogelijk een N-Gage II telefoon kopen met games als belangrijk koopargument.

Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=458569/sc=a7eb78

2 maal in scheepsrecht, dus hopelijk wordt deze wel goed/beter, zodat 't ook echt 'n succes wordt...
    Ga 'm zelf niet kopen, ben niet zo weg van handhelden...
    (en April, da's super vroeg! dat is volgens mij amper 'n jaar na de N-Gage 1)

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, het verticale scherm van de N-Gage vind ik echt stupide - het gros van de games leent zich hier niet voor. Maar ook het spel wisselen en de 'belfunctie' van het ding zijn vreemd uitgevoerd.
    Ergens in het designproces is het goed fout gegaan, of misschien waren meer uisbility tests op hun plaats geweest :{

Deel Deze Pagina