[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    *offtopic*
    Stuurt gamerelease.nl jullie een kerstkaartje?
    Ik heb er onlangs eentje van gcshop.nl gekregen. Erg aardig. _O_
    *offtopic*



    Waarom zetten ze op gamerelease.nl geen info bij games? :confused:
     
  2. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week een ERG slechte ervaring gehad met gamerelease en bestel er nooit meer weer.
    Na het bestellen van enkele games (allemaal Xbox) met een leuke prijs begonnen ze opeens te zeuren over de prijzen. Dit terwijl ik juist de games daar had besteld voor de mooie prijs die ze zogenaamd zo omhoog hemelen.

    Ik kreeg een paar zeer stalkende mailtjes waar ze weigerde de games te leveren. Ja hallo, zo kan ik ook wel een aanbieding gaan maken, mensen lokken en dan zeggen dat het toch niet kan. Samenvattend, ik had 3 games besteld en ook dus 3 games betaald! Toen ik had betaald, via internet, kreeg ik pas mail dat ze niet wilde leveren en dat ik moest kiezen. Uiteindelijk heb ik maar 1 game gekregen, ipv 3!

    Daar bij gamerelease lokken ze mensen met lage prijzen om vervolgens te mailen (op een zeer vervelende manier) dat ze niet kunnen leveren en dat het aan mij ligt! En als je 3 games besteld krijg je er uiteindelijk 1. Koop dus nooit bij gamerelease!Koop dus nooit bij Gamerelease, het zijn oplichters!
     
  3. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik neem aan dat je 3 games voor 75 euro zou krijgen, die ene set met splinter cell, ghost recon en timesplitters. Wat ik niet vind kloppen aan jouw verhaal is dat jij zegt dat je ze vorige week besteld had, terwijl die actie toen allang was afgelopen? ik kan het fout hebben, dat het misschien om 3 andere games gaat want dan ga ik ook iets beter uitkijken bij gamerelease.
     
  4. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ging helemaal niet om die pack. Het waren gewoon 3 losse games, met o.a PGR2. Ik had gewoon 3 aparte games besteld bij ze, betaald en al en krijg er maar 1 met als reden dat ik het fout had gedaan.

    Afzetters eerste klas dus, 3 betalen.. 1 krijgen.
     
  5. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt duister. Als ik jouw was zal ik gewoon je geld terug vragen of even nagaan of je niets heb foutgedaan. Met ordernummer ofzo.
     
  6. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je begrijpt het niet. Ik had 3 games besteld, maar zij weigerde te leveren voor de prijs dat ik hem op hun site bestelde. Dit hebben ze ook gemaild en ik moest het doen met alleen PGR2. Ze weigerde dus de andere 2 titels te leveren.

    Ze lokte me dus naar hun site toe met lage prijzen, maar als het er op aan komt weigeren ze levering en verkopen ze alleen 1 titel.
     
  7. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, de manier van mailen was ook erg slecht. Eerst mailde ze mij 6x (!) waarop ik "zo snel mogelijk" moest reageren van ze. Dit deed ik, maar toen ik zelf een vraag mailde mbt mijn bestelling kwam er maar geen mail. Na pas 3x mailen antwoordde ze en kreeg ik pas een game.
     
  8. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Gamerelease voor het snel opsturen van GTA. _O_ . Gamerelease zijn geen oplichters want tot nu toe heb ik alles netjes binnengekregen en is dat verhaal boven me niet waar. Zelf gevraagd.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  9. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT? Ik zal dat verhaal zeker even verzinnen! Jij bent niet goed snik! Ik post hier de mail wel van GR, post jij dan de jouwe?

    En dan moet ik nog me mond houden ook van ze!
     
  10. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 4 topgames voor een prijs onder de 30 euro, dat kan toch ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  11. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 4 topgames voor een prijs onder de 30 euro, dat kan toch ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan aan mij liggen, maar het is vrij asociaal dat een winkel details geeft aan derden over een andere klant.
    Nog vreemder dat ze Cortona daar over mailen, vind je ook niet?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb, want ik snap er zelf ook niets van de reactie van cortana <privacy schending>... als Gamerelease.nl een foutje heeft gemaakt en ze hebben de betaling geaccepteerd (e-mail) ... dan is er een bindende afspraak gemaakt en moet de partij de spullen leveren ... tenzij er een onredelijk bedrag is gevraagd ... waarvan de kopende partij moet weten dat het bedrag onredelijk is.

    NB dit is een geschil tussen de koper en gamerelease.nl en het is eigenlijk niet netjes dat dit in een forum besproken word..

    Ik heb geen bindingen met gamerelease.nl nog de kopende partij ...
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  14. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gamerelease.nl zelf aangesproken over het geval van MCK en zij hebben mij verteld dat er dus 4 spellen voor een zeer lage prijs besteld waren. Terwijl de prijs compleet niet klopte met de prijzen van Gamerelease.nl. Dat bedrag was onredelijk.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja of een bedrag onredelijk is moet een rechter uitmaken. Bij soort gelijke acties is het een grijsgebied.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  16. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hier zo kwaad om worden!!! Ook dat dat winkelpersoneel gewoon mijn gegegevens en situatie aan iemand van XBW geven is voor al genoeg om NOOIT meer bij Gamerelease te kopen, NOOIT.

    Want dat zogenaamde onredelijke bedrag stond gewoon op hun website en was een lokkertje om daar te bestellen. Hoezo valse informatie? Ze laten je bestellen en gooien doodleuk de prijs weer omhoog.
     
  17. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    MCk,

    Toen ik Gamerelease.nl om de msn zag heb ik hun aangesproken over het probleem wat met jouw gebeurd was. Ik wou graag weten wat er gebeurd was en gamerelease daarover aanspreken dat dat niet leuk was. Ik heb hun dit forum laten zien en hun hebben mij verteld dat het verhaal van jou niet klopt, Je kan misschien gelijk hebben maar wat ik gehoord heb duid op iets anders. De prijzen zijn er gewoon uitgefloept omdat gamerelease erg kwaad is over dit probleem. Ik biedt mijn excuus aan MCk omdat ik per ongeluk inderdaad die prijzen heb meegenoemd.
     
  18. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Cortana, jij hoeft geen excuses aan te bieden hoor. Het is gamerelease die fout zit om jou uberhaupt die dingen te vertellen.
     
  19. Simon_Belmont

    Simon_Belmont Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit topic eens zitten doorlezen en vind het nogal zielig wat Gamerelease hier allemaal aan het beweren is, het zijn een en al leugens!

    Ten eerste beweerden ze al ongeveer een week voor de release dat ze de GTA Double pack voor de Xbox binnen hadden, dit was absoluut een leugen. Zelfs leveranciers Take2 en Contact Data hadden hem nog niet binnen en ook in Engeland was hij nog niet leverbaar!

    Ten tweede beweren ze de grootste online gameshop te zijn, beetje vreemd gezien het zeer lage bezoekersaantal van hun site, dat is slechts 250-350 per dag terwijl een aantal van hun 'kleinere' concurrenten ver boven de 2000-3000 per dag zitten.
    En dan nog maar te zwijgen van een FRS of Bol.com die landelijk adverteren op TV en radio.
    Alsof ze kunnen nagaan wat hun concurrenten van een bepaalde titel besteld hebben!

    Verder hebben ze het steeds over die 500 Mario Karts die ze verkocht hebben, kom eens met bewijzen, scan die factuur van Nintendo waar dit op staat en plaats hem hier, ik kan ook wel zeggen dat ik als webwinkel 2000 GTA Double Packs heb verkocht, NOU JIJ WEER!

    Kennelijk hebben jullie een drang om jullie groter voor te doen dan jullie zijn, ten koste van anderen...
     
  20. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zich aangemeld hebben voor de mailingslist bij www.gamerelease.nl krijgen binnen nu en 2 weken hun eerste nieuwsbrief binnen. Er zal in deze nieuwsbrief dingen over het nieuwe jaar verteld worden en er zullen aanbiedingen aanwezig zijn.
     

Deel Deze Pagina