je hebt helemaal gelijk Dodgie, maaar mario blijft lachen vind ik mariokart op de n64 was echt super, mja en de games op de gameboy(advance) van mario waren ook vet, niet te vergeten op de 1ste Nintendo (baksteen-like ding)
maar onder uitmelken versta ik het doorbouwen of het zelfde spel principe maar de gewone platform mario vind ik niet uitmelken (de rest wel mario party enz) maar dogie de helf van die games die jij opnoemt heeft niks met elkaar te maken behalve dat mario in iederspel zit
dus heeft het wel ermee te maken want mario is mario en ze noemen iets niet voor niks bijv mario party
Als MS later nou 6 Halo's, 4 Halo Party's,5 Halo's Warthog Derby, en een Halo Golf serie van 3 delen zou maken, dan zou ik ook zeggen dat het uitmelken was En ik zeg ook helemaal niet dat als die Mario's slecht zijn (hoewel ze niet allemaal even goed zijn), en ik bedoel er ook niets negatiefs mee, maar ik vind het zeker uitmelken dat Mario gedoe, what's next? Mario frisbee?
Moge het wel duidelijk zijn dat er teveel games worden uitgemolken maar waar ik me het meeste aan irriteer is het feit dat die ontwikkelaars door willen gaan op zo´n game.. Nog vervelender er zijn mensen die het kopen, deze maken die ontwikkeling mogelijk! Ach ja veel van die uitgemolken games vallen nog best wel mee, zoals eerder genoemde Mario/Zelda enz series ze zijn en blijven leuk!
Het is ook een fsommmige dingen die uitgemolken worden ook wel weer leuk zijn neem 007 (film)die is toch nog altijd succes verzekerd maar erblijven dingen waarvan ze maar beter geen twede spel van haddden kunnen maken waaronder ook Mario en al dat soort spul
Ben het met meeste eens hier.Vind Sims idd erg uitgemolken.Vind R.E op de gamecube(en dan bedoel ik deel 2 en 3 )waardeloos,gewone ports van ps1,das wel erg makkelijk geld verdienen.Tomb Raider,de eerste was super maar daarna ging het snel bergaf.Fifa....hoef ik denk ik niet uit te leggen. Vind trouwens Tony en SSX voorbeelden van hoe het wel moet.Vind dat elke versie van Tony weer iets toevoegt aan gameplay en SSX3 is gewoon briljant.Maar jet leukst zijn natuurlijk compleet nieuwe games.Zoals Fatal Frame(tog weer een ander horror gamepje),Monkey Ball,de EYE TOY(erg lachuh met wat vrienden en bier haha).
ok de sims is zwaar uitgemolken. maar er zijn ook nieuwe gamers je weet wel van dat volk wat na 18 jaar op deze aardkloot te hebben rondgelopen besloten hebben ook eens een console te gaan kopen en daar zijn spellen als tekken en dergelijken goed voor want zeg nou zelf jij gaat ook geen spel kopen van 2 jaar oud. en spellen als resident evil en final fantasy zijn apsoluut niet uitgemolken. het zijn gewoon spellen waar vraag naar is omdat fans nog een deel willen omdat ze de formule van het spel gewoon goed vinden
Onder uitgemolken vind ik ook verstaan een formule die zo ver is uitgewerkt dat niemand er nog een bal aan vind. Het komt je neusgaten uit zogezegd. Een goede Resident evil game, geen remake, zou ik ook wel waarderen. De streetfighter serie, daar zit ik niet meer op te wachten.
Nu lees ik deze thread een beetje door en het valt me op dat echt niemand Pokemon noemt. Ik bedoel, hoe leuk kan dat in godsnaam nog zijn nadat ze alle kleuren van de regenboog zijn afgegaan als titelnaam. Vervolgens kwamen er ook nog andere games als Pokemon Snap, Puzzel League, Stadium enzovoorts. Pokemon heeft imo zeker een plaatsje verdiend in de top 3 van meest uitgemolken gamereeks.
Daar sluit ik mij volledig bij aan, dit is ook de reden waarom ik uit principes geen enkele EA game meer koop. Ik wil geen kuddedier zijn. Ik kies mijn spellen met precisie uit.
Misschien dat het allemaal toch minder slecht is dan jij beweert......................... we krijgen immers de spellen die we verdienen. Welk spel vind jij dan goed? (kreun, niet Halo zeggen want dat spel komt mij mijn neus uit inmiddels)
Misschien dat het allemaal toch minder slecht is dan jij beweert......................... we krijgen immers de spellen die we verdienen. Welk spel vind jij dan goed? (kreun, niet Halo zeggen want dat spel komt mij mijn neus uit inmiddels)