Wat Zoek Je In Een Gameshop???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaKillaBee, 5 jan 2004.

  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik eis een goede prijs.
    niet goed, geld terug is meestal standaard.
    ik heb laatste via play 3 spellen besteld, maar ze zijn er nog niet, en als dat me bevalt, doe ik dat vaker.
    gameshop waar ik meestal games koop die hebben meestal die nieuwe game's op de release (behalve het gta double pack, die is er nog niet).
    ze hebben thps 4 als classic voor 29.99, maar daarnaast staat tony 3 voor 69,-.
    ik heb hier ook zeer weinig keus
     
  2. DaKillaBee

    DaKillaBee gameshut.nl

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zoals sommige van jullie wel zullen vermoeden ben ik samen met een vriend bezig een gamesshop/webshop te beginnen. We zijn momenteel nog bezig met het bedrijfsplan. Je hebt namelijk veel poen nodig... En zonder plan geen poen. Alle ideeen zijn nog steeds welkom...
     
  3. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg tevreden over GCshop, een online store die veel gamers denk ik wel kennen.

    Wat ik er zo goed aan vindt:

    - Ze zijn betrouwbaar (meer dan 10 bestellingen gedaan, allemaal netjes binnen 2 dagen ontvangen, mits die op voorraad was)
    - Ze zijn erg behulpzaam, ik heb vaker gevraagd om me een mail te sturen als de game niet op voorraad bleek te zijn. Hebben ze altijd netjes gedaan
    - Pre-Orders zijn erg goedkoop en bij een eerdere release date krijg je je bestelling ook gewoon eerder.

    Niks op aan te merken dus :)
     
  4. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel games, weten wat ze verkopen, je de mogelijkheid geven een game te proberen (met pc games word dat moeilijk maar voor de consoles wel), goed personeel, import games,
     
  5. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed overzicht van de games krijgen, goed op de prijs letten wat erom zichheen afspeelt soms heb je games voor maar 15euri bij de Bart Smit terwijl ze bij de gameboer voor 50 of meer liggen.
    Tuurlijk personeel die weet waar ze in handelen en mogelijkheid voor 2de handsgames te kopen.
    En games uitproberen natuurlijk!
     
  6. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek er een fijne werkplek in aangezien ik er werk:D

    Maar even als consument zijnde ik zoek er goed advies en goede prijzen, voorraad vindt ik belangrijk alleen hebben alle shops toch bij de nieuwe releases alles op voorraad dus is genoeg voor mij.

    Ik denk dat je als je een hardcore gamer bent er ook een plek zoekt waar je kan praten, kletsen met mensen die er wat verstand van hebben(of doen alsof:) )

    Ik denk inderdaad ook dat het belangrijk is dat je mensen een mogelijkheid geeft de games uit te proberen en advies geeft bij een aankoop.
    De spellen zijn tenslotte ERG duur en dan wil je wel wat waar voor je geld.
     
  7. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    condooms?zakjes chips? waar de fuck woon jij?
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :D, prijs is voor mij trouwens niet erg belangrijk. Zolang ik er maar wat voor terug krijg, dus gewoon een relaxt sfeertje, aardige medewerkers, die ook deskundig zijn op dit gebied, en het liefst: een RUIM assortiment aan spellen.

    Ik weet nog goed toen ik Dynasty warriors 3 wilde halen bij de Entertainer (speciaalzaak bij mij in Amersfoort) wisten ze niet eens wat het was, en het zou waarschijnlijk wel niks zijn, anders hadden ze het wel. (letterlijke quote)
    Erger was nog dat ze een hele plank hadden gevuld met Enter the matrix doosjes. LEGE doosjes! Een hele plank! Sindsdien kom ik er nooit meer.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    bij mij in ut dorp is er een winkel waar je altijd een spel kan uit proberen voor je het koopt. behalve op de pc dan maar goed voor de rest vind ik service ook belangrijk, en prijs uiteraard. ook dat ze nieuwe games snel hebben.
     

Deel Deze Pagina