Heren, Ik zou graag het volgende eens willen weten.. Ik zie regelmatig topics gesloten worden omdat er over bepaalde dingen gepraat wordt, die niet thuis horen cq niet gewenst zijn. Het valt me hierbij wel op dat de gesloten topics niet gedelete worden, en daardoor gewoon nog te bekijken zijn. Doordat dit soort topics nog steeds open blijven in principe, kan er nog steeds aangezet worden tot bepaalde dingen te doen. Snappen jullie ongeveer wat ik bedoel? Graag een reactie hierop
ja ik snap het maar er kan niet veder over gepraat worden dus ook niet echt interesant om te bekijken...maar ik ben het met je eens dat het vaag is....
Mja ik snap het wel. Vind het ook wel logisch als zo een topic meteen verwijderd wordt. Stoor me er niet zo aan als die open blijft, maar verwijderen ervan houdt het forum net iets schoner.
Denk dat ze hiermee proberen te bereiken dat mensen die de zoekfunctie wel gebruiken, zien dat zoiets al een keer gedaan is en dan inzien dat ie gesloten is en dat ze het dus niet nog een keer hoeven te openen.
Klopt helemaal. Maar er zijn bepaalde topics die het verdienen om permanent verwijderd te worden, die dus niet eigenlijk meer bestemd zijn om nagelezen te worden...
Als de crew dat denkt worden ze ook wel verwijderd, maar dan komt nog steeds datgene wat Blaauw aankaartte weer om de hoek kijken
Helemaal mee eens, er komen vandaag dus meerdere threads die eigenlijk aansporen tot het gebruiken van de service van MS in je eigen voordeel.... Vind ik niet kunnen en er komen wel meer van die dingen naar voren die (volgens mij dan) niet echt door de beugel kunnen... game ze
Maar door die nutteloze threads niet te deleten, krijg je d.m.v. de zoekfunctie al die nutteloze threads ook weet te zien, en wordt het zoeken dus alleen maar moeilijker, toch?
Nee hoor, Want door een flink aantal domme topics te deleten verbeter je alleen de zoekfunctie, waardoor je dus precies kunt vinden wat je moet hebben, in plaats van een hele hoop meuk ertussen Dus heren moderators, denk hier serieus eens over
Verwijderen van threads levert enkel vragen op. misschien dat deze draad wat duidelijkheid biedt, eindeloze discussies waar, waarom.
Een topic kan toch nog wel nuttige informatie bevatten? De méést loze topics worden vaak (door mij iig) direct verwijdert als het niet verder nodig is men duidelijk te maken waaróm (spamtopics bv). De rest laten we lekker staan, en is iets wat we niet gaan veranderen.
Threads die aanzetten tot het afzetten van Microsoft omdat dit bedrijf een goede service brengen mogen wat mij betreft gelijk verwijderd worden. Gooi desnoods zo'n groene balk over het gedeelte heen waar snode plannen voorgesteld worden.
Treads zoals: waar kan ik me xbox ombouwen? die net is gamaakt mogen van mij gewoon gedelte worden. Er zaijn al genoeg treads over deze onzin en op deze draadjes hoeft toch niet gezocht te worden. Misschien is het handig om bij het registreren de belangrijkste punten van de fax te zetten!!!